کد خبر : 1530603 | 25 خرداد 1397 ساعت 15:35 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای آاس

حضور مرموز الخلیفی در بازی پرتغال و اسپانیا

مدیر قطری پی اس جی تماشاگر ویژه جدال حساس امشب بین اسپانیا و پرتغال خواهد بود.

حضور مرموز الخلیفی در بازی پرتغال و اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، امشب در سوچی و از گروه دوم رقابت های جام جهانی، اسپانیا و پرتغال به مصاف هم خواهند رفت و طبق ادعای آاس، ناصر الخلیفی از نزدیک این بازی را تماشا خواهد کرد. گفته می شود که هدف او از حضور در سوچی و تماشای این بازی، مذاکره با مدیر برنامه های رونالدو است.

 مذاکراتی که البته از ماه ها پیش آغاز شده و اخیرا که رونالدو با رئیس رئال به مشکلاتی جدی بر سر تمدید قرارداد برخورد کرده، جدی تر پیگیری می شود.

 

 

1310008

 

 

کریستیانو رونالدو به عنوان کاپیتان پرتغال، در شرایطی به جام جهانی رسیده که آینده اش در رئال در هاله ای از ابهام قرار دارد و پیشنهاد تمدید قرارداد رئال مورد قبول او قرار نگرفته است.

واضح است که جدایی او با توجه به بند فسخ یک میلیارد یورویی بسیار دشوار است اما الخلیفی امیدوار است از طریق مذاکره با پرز، بتواند فوق ستاره پرتغالی را به پاریس ببرد. شرایط برای پی اس جی وقتی مساعد شد که فیفا این باشگاه را در قضیه فیرپلی مالی جریمه نکرد و حالا پاریسی ها می توانند به راحتی دست به شکار ستاره های بزرگ دنیا بزنند. 

از طرف دیگر رئالی ها نیز خواهان جذب نیمار هستند و همین باعث پیچیده تر شدن مذاکرات دو طرف خواهد شد. باید دید در هفته های آتی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

 

دیدگاه‌ها