کد خبر : 1530667 | 25 خرداد 1397 ساعت 18:44 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

گران‌ترین ورزشگاه جام‌جهانی در انتظار حماسه ایران

ورزشگاهی که در طول 3، 4 سال گذشته بیشترین هزینه را برای ساخت به خود اختصاص داد تا یکی از گران‌ترین ورزشگاه‌های جهان و جام‌جهانی 2018 لقب بگیرد در انتظار حماسه‌سازی ایران است.

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه کریستوفسکی سن‌پترزبورگ با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و یکصد میلیون دلار و گنجایش 67 هزار تماشاگر تا کمتر از یک ساعت دیگر میزبان بازی اول ایران مقابل مراکش خواهد بود. ورزشگاهی که طرفداران تیم‌ملی امیدوارند شاهد حماسه‌سازی ملی‌پوشان در آن باشند.


توییتر رسمی جام‌جهانی 2018 چند ساعت قبل از آغاز بازی حساس دو تیم ایران و مراکش با انتشار تصویری از آخرین جلسه تمرینی ملی‌پوشان زیرنظر کی‌روش به معرفی این ورزشگاه زیبا و مدرن پرداخت و مدعی شد این هزینه سنگین برای ساخت کریستوفسکی می‌تواند با یک نتیجه قابل توجه از سوی دو تیم ایران و مراکش برای فوتبالدوستان این بندر معروف سرآغاز فصلی جدید از میزبانی‌های به یادماندنی باشد.


حال باید منتظر ماند و دید کی‌روش و شاگردانش می‌توانند در اولین بازی خود در جام‌جهانی انتظارات برای رقم زدن یک حماسه بزرگ در اولین تجربه خود را برآورده کنند یا نه. جدالی که پیش‌بینی می‌شود با حضور تعداد پرشماری از طرفداران ایرانی روی سکوهای ورزشگاه زیبای کریستوفسکی برگزار شود.

 

1310094

دیدگاه‌ها