کد خبر : 1530680 | 25 خرداد 1397 ساعت 19:03 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

ایران و مراکش 1-4-1-4 بازی می کنند

کپی کی‌روش و رنار از روی دست هم

براساس اعلام سایت فیفا دو تیم ایران و مراکش با روش مشابه 1-4-1-4 بازی می کنند.

به گزارش " ورزش سه"، کارلوس کی روش تا آخرین لحظه ها ترکیب تیم ملی ایران را لو نداد و در نهایت همانطور که گفته بود در ترکیبش خیلی ها را سورپرایز کرد. او بعد از مدت ها احسان حاج صفی را به دفاع چپ برد و از زوج چشمی و پورعلی گنجی استفاده کرد. غیبت طارمی و حضور وحید امیری از دیگر شگفتی های ترکیب کی روش است. با این وجود و در حالی که هنوز کسی دقیقا نمی داند که روش یا فورمیشن تیم ملی ایران چگونه است سایت فیفا سیستم تیم ایران 1-4-1-4 اعلام کرد.


بیرانوند درون دروازه حضور دارد. حاج صفی دفاع چپ، رامین رضاییان دفاع راست، پورعلی گنجی و چشمی مدافعان وسط، امید ابراهیمی در ترکیب کی روش تنها هافبک دفاعی تیم است و چهار هافبک مقابل او وحید امیری در چپ، علیرضا جهانبخش در راست و شجاعی و انصاریفرد هم دو هافبک میانی هستند. در خط حمله هم سردار آزمون تنها مهاجم تیم ملی است.


هرچند ممکن است که شجاعی کمی متمایل به عقب و انصاریفرد متمایل به جلو و نزدیک به خط حمله بازی کند. حضور وحید امیری در ترکیب به جای مهدی طارمی می تواند به خاطر مصدومیت طارمی در بازی با لیتوانی باشد. البته بر اساس آنچه سایت فیفا منتشر کرده است  مراکش نیز با همین روش بازی می کند. مونیر درون دروازه ، اشرف حکیمی ،سایس، بن عطیه، امرابات در خط دفاع، ال احمدی هافبک دفاعی مراکش است و حریت، بل هندا، بوسوفا و زییش چهار هافبک دیگر تیم مراکش هستند. تک مهاجم مراکش هم در این بازی ال کعبی است.

 

1310105

دیدگاه‌ها