کد خبر : 1530683 | 25 خرداد 1397 ساعت 19:08 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

کی روش، انرژی یوزها را تقسیم می‌کند

تیم ملی ایران در حالی مقابل مراکش صف آرایی می‌کند که سایت های مختلف خارجی، شماتیک ایران را اشتباه ترسیم کرده اند.

کی روش، انرژی یوزها را تقسیم می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش دست بازتری برای انتخاب ترکیب نسبت به تورنمنت های قبلی دارد. پیش تر سیدجلال حسینی، مهرداد پولادی، پژمان منتظری، آندو تیموریان، جواد نکونام، اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد مهره هایی غیر قابل تعویض به نظر می‌رسیدند اما حالا اینطور نیست و کی روش میتواند نیروهایش را در سه بازی مختلف پخش کند.

این تاکتیک، به تیم کمک می‌کند تا انرژی بیشتری در طول مسابقه داشته باشد. در جام جهانی ۲۰۱۴ دیدیم ملی پوشان ایرانی پس از دو جدال سخت برابر نیجریه و آرژانتین دیگر توانی برای ۹۰ دقیقه مقابله برابر بوسنی نداشتند و همین موضوع، ضربه مهلکی به تیم کارلوس کی روش زد.

همچنین تعدد بازیکنان باکیفیت و انسجام نیروی انسانی تیم ملی ایران، سرمربی پرتغالی را در راه رسیدن به یکی از اهدافش که پنهان ماندن تیم ملی است، یاری می رساند. او از ماه ها قبل نشان داده بود که دوست ندارد دستش را برای حریفان رو کند. اکنون در سایت فیفا شماتیک ترکیب ایران با سه مدافع قرار داده شده است و این نشان می دهد کی روش در این مورد کارش را درست انجام داده و حالا باید امیدوار باشد شاگردانش در زمین مسابقه، نتیجه را به نفع ایران رقم بزنند.

نباید فراموش کرد بازی مقابل مراکش اگر چه مهم ترین و سرنوشت ساز ترین بازی ایران است، اما آسان ترین به شمار می رود و تیم ایران برای دو بازی آینده به توان بیشتری از سوی بازیکنان احتیاج دارد.

دیدگاه‌ها