کد خبر : 1530700 | 25 خرداد 1397 ساعت 20:27 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

پُر تلاش و جنگده مثل انصاری‌فرد (عکس)

شماره 10 تیم ملی ایران جنب و جوش زیادی در دیدار با مراکش دارد.

به گزارش "ورزش سه"، کریم انصاری‌فرد در مسابقات تدارکاتی تیم ملی ایران قبل از آغاز بازی‌های جام جهانی به‌عنوان اصلی‌ترین جانشین سعید عزت‌اللهی در پست هافبک دفاعی و حتی هافبک میانی به شمار می‌رفت و بعضا در پست هافبک راست هم بازی کرد، اما کارلوس کی‌روش تصمیم گرفت در مسابقه امروز او را در منطقه دیگری به کار بگیرد.

 

انصاری‌فرد در نخستین بازی ایران در جام جهانی، به‌عنوان وینگر چپ و یک خط جلوتر از وحید امیری در ترکیب ایران قرار گرفت که با دوندگی‌های بی‌امان خود در آن سمت از زمین و حضور به موقع در حملات، تلاش زیادی برای رسیدن ایران به گل داشت که اگر کمی دقت می‌کرد، می‌توانست در دقیقه 15 موقعیتی که نصیبش شده بود را تبدیل به گل کند.

انصاری‌فرد در زدن ضربات سر برابر بازیکنان مراکشی برتری داشته و یک پاس خوب هم با ضربه پشت سر در محوطه جریمه به سردار آزمون داد که این مهاجم ایران در گل کردن این توپ موفق عمل نکرد.

 

شماره 10 تیم ملی ایران با برتری در نیمی از نبردهای تن به تن و دقت پاس 63 درصدی و همچنین دوندگی‌های زیاد در طول زمین در نیمه اول، عملکرد خوبی داشته و در حملات و ضربات آزاد هم حضور به موقعی دارد که استمرار و دقت بیشتر شاید او و تیم ایران را به گل برساند.

 

 

 

 

عکس‌ها از: امیرحسین خیرخواه

 

دیدگاه‌ها