کد خبر : 1530735 | 25 خرداد 1397 ساعت 21:50 | 123.9K بازدید | 0 دیدگاه

جنجال شیرین کی‌روش با داور روس(عکس)

اواخر نیمه اول بازی ایران با مراکش به قدری حساس شده بود که سرمربی تیم‌ملی برای دقایقی تمرکز خود را از دست داد و همین بهانه‌ای شد برای داور چهارم تا عرض اندام کند.

به گزارش "ورزش سه"، سرگئی کاراسف داور روس و سرشناس فوتبال جهان که به عنوان داور چهارم کنار زمین ایستاده بود وقتی جنبش و جوش و حرکات کی‌روش کنار زمین را دید، در یکی از صحنه‌ها که مرد پرتغالی نیمکت ایران از محوطه قانونی خود خارج شده بود، به سمت او رفت تا تذکر جدی به این مربی بدهد.


صحنه‌ای که از چشم عکاسان دور نماند چراکه از دور اینگونه به نظر می‌رسید موضوع میان سرمربی تیم‌ملی ایران و داور روس جدی‌تر از آن چیزی است که به یک تذکر عادی ختم شود. کارلوس کی‌روش که به خوبی از حساسیت‌های حاکم بر اولین بازی ایران آگاه بود، مثل همیشه با بهره‌برداری از نبوغ خود در جنگ‌های روانی به خوبی توانست شاگردانش را از کنار خط طولی زمین برای ارائه یک بازی هدفمند رهبری کند.


در این لحظات طبیعی هم بود او برای لحظاتی از محوطه قانونی خود خارج شود و شاگردانش را هدایت کند. اقدامی که چندان به مذاق داور سرشناس میزبان جام‌جهانی خوش نیامد و باعث شد او برای لحظاتی به صورت جدی با مربی پرتغالی چالش پیدا کند. لحظاتی که می‌توانست جنجالی شود اما در نهایت با شیرینی و خنده دو طرف ختم به خیر شد. شاید همین حرکات کی‌روش بود که باعث شد ایران از یکی از حساس‌ترین بازی‌های تاریخ فوتبال خود با 3 امتیاز شیرین‌تر از عسل زمین را ترک و راهی رختکن شود. بردی که برای ساعاتی هم که شده ایران را صدرنشین گروه کرد.‌

 

 

 

 


عکس: امیرحسین خیرخواه ـ مسکو

دیدگاه‌ها