کد خبر : 1530888 | 26 خرداد 1397 ساعت 11:43 | 54.3K بازدید | 0 دیدگاه

دوندگی علی جهان تا پای جان (گزارش تصویری)

شب گذشته علیرضا جهانبخش عملکرد فوق العاده ای در زمین داشت و نمایش فوق العاده از خود ارائه داد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در حالی مقابل مراکش پیروز شد که یکی از ستاره های تیم برنده ایران، علیرضا جهانبخش بود. او به عنوان آقای گل لیگ هلند در زمین حضور داشت و انتظار فوتبال دوستان ایرانی نیز از جهانبخش بسیار بالا بود.

 

این وینگر تکنیکی در طول مسابقه 36 بار توپ را لمس کرد و چهارمین بازیکن برتر ایران در لمس توپ بود اما در نیمه اول اینطور گمان می رفت که او به اندازه کافی صاحب توپ نشده است.

 

جهانبخش دوندگی بسیار بالایی هم داشت و 3 مرتبه بازیکنان مقابل خود را دریبل زد. او بهتر از هرکس دیگری توانایی پیروزی در دوئل های یک در مقابل یک را داشت و چند بار روی دروازه حریف خطرساز شد.

 

اما این ستاره فوتبال ایران پس از 84 دقیقه تلاش مضاعف، با مصدومیت روبرو شد و می توان گفت این مصدومیت ناشی از همین دوندگی بسیار بالای این بازیکن بود. او در دقیقه 84 جای خود را به سامان قدوس داد و بازیکن دو ملیتی تیم ایران هم نمایش خوبی از خود نشان داد تا رقیبی جدی برای جهانبخش باشد.

 

علیرضا جهانبخش یکی از لژیونرهای ایرانی شاغل در اروپا است و هر فصل بیش از 30 مسابقه با فشار زیاد را تجربه می کند اما مصدومیت او نشان داد بازی دیروز تحت چه فشار بالایی برگزار می شد.

 

 

 

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها