کد خبر : 1530970 | 26 خرداد 1397 ساعت 15:55 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

خانبان: مقابل اسپانیا باید بی‌نقص دفاع کنیم

دستیار سابق کارلوس کی‌روش می‌گوید سرمربی پرتغالی تیم ملی صاحب سبک بوده و این تفکر خود را به خوبی در ایران پیاده کرده است.

خانبان: مقابل اسپانیا باید بی‌نقص دفاع کنیم

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد خانبان دستیار سابق تیم‌ملی در خصوص برد ایران مقابل مراکش می‌گوید: خدا را شکر بازی با نتیجه خوبی برای ما به پایان رسید؛ بازی را بد شروع کردیم اما با برد و پیروزی آن را تمام کردیم. با شناختی که از مراکش داشتم و پیش‌بینی‌ام قبل از بازی گفته بودم اگر از آنها گل نخوریم می‌توانیم به مراکشی‌ها گل بزنیم و این از خوش‌شانسی ما بود که موقعیت‌هایی که آنها در ابتدای بازی داشتند تبدیل به گل نشد و در نهایت توانستیم بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.


 او در مورد منتقدان به کی‌روش و تاثیر برد ایران روی نظرات آنها هم می‌گوید: آقای کی‌روش از لحاظ فنی یک مربی ثابت شده است، هم زمان حضورشان در ایران و هم زمانی که از اینجا بروند. هیچ وقت نمی‌شود درباره کار فنی ایشان چه حالا و چه بعدها انتقاد کرد چون او یک مربی صاحب سبک است و به سبکش اعتقاد دارد و این را روی تیم‌ملی پیاده کرده و تا به امروز هم موفق بوده. من فکر می‌کنم صحبت‌هایی که پشت سر ایشان زده می‌شود در مورد مسائل فنی نیست بلکه در رابطه با رفتارهایشان است؛ به نظرم نه با یک باخت می‌شود روی کارها و تفکرات فنی ایشان خط بطلان کشید و نه با یک برد می‌توان رفتارهای ایشان را نادیده گرفت.


وی نظرش در رابطه با بهترین بازیکن ایران در دیدار با مراکش را اینگونه بیان کرد: به نظرم امید ابراهیمی تا قبل از مصدومیت یکی از ستاره‌های میدان بود ضمن آنکه عملکرد حاج‌صفی و سیوهای بیرانوند را هم نمی‌توان در این بازی نادیده گرفت.


دستیار سابق کارلوس کی‌روش در خصوص دو بازی آینده تیم ملی خاطرنشان کرد: به هر حال ما با بهترین تیم‌های اروپا بازی داریم و اختلاف سطحی زیادی بین فوتبال آسیا و اروپا وجود دارد اما امیدواریم همانطور که ایران در جام‌جهانی 2014 مقابل نیجریه و آرژانتین نمایش دفاعی داشت، بازی کند و با نتیجه‌ای خوب از زمین خارج شود. ما به این دو تیم نباید مثل مراکش موقعیت دهیم. اگر مقابل اسپانیا و پرتغال در دفاع موفق باشیم می‌توانیم امتیاز بگیریم و از گروه خود صعود کنیم.

دیدگاه‌ها