کد خبر : 1530980 | 26 خرداد 1397 ساعت 16:11 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

پایکوبی ایرانی ها از ورزشگاه تا هتل

سن پترزبورگ ایرانی تر از هر زمان دیگر (عکس)

هواداران تیم ملی بعد از برد ایران مقابل مراکش در خیابان های سن پترزبورگ به شادمانی پرداختند.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های ایران و مراکش در حالی با برتری یک بر صفر شاگردان کی روش به اتمام رسید که حضور پررنگ هواداران تیم ملی در ورزشگاه سن پترزبورگ جالب توجه بود. در نیمه دوم تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه بیش از 62 هزار نفر اعلام شد و بدون اغراق بیش از نیمی از این تعداد متعلق به هواداران ایران بود.


بعد از سوت پایان بازی و برد ایران در لحظات پایانی، هواداران تیم ملی در ورزشگاه به شادمانی پرداختند. دور افتخار بازیکنان تیم ملی و تقسیم شادی با هواداران باعث شده بود تا دقایق زیادی بعد از بازی شاهد حضور ایرانی ها در ورزشگاه باشیم.


هوادارن تیم ملی پس از آن به خیابان های اطراف ورزشگاه رفته و به جشن و پایکوبی پرداختند. حضور انبوه ایرانی ها و خوشحالی آنها، خیابان های سن پترزبورگ را بیش از هر زمان دیگری ایرانی کرده بود و به خوبی موج طرفداران تیم ملی در این شکل به راه افتاده بود.


اما این پایان کار نبود،کارناوال شادی هواداران تیم ملی تا هتل محل اقامت بازیکنان ادامه داشت و با تجمع مقابل هتل به شادی پرداختند. جشن ایرانی تا نیمه های شب ادامه داشت تا خاطره ای فراموش نشدنی در سن پترزبورگ برای ایران رقم بخورد.

 

 

 

 

 


عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها