کد خبر : 1531005 | 26 خرداد 1397 ساعت 17:18 | 32.7K بازدید | 0 دیدگاه

لوپتگی و تایید برنامه های زیدان برای پیش فصل

سرمربی جدید تیم رئال مادرید به دنبال این است برنامه‌های آماده‌سازی زیدان را ادامه دهد و به همان روال تیم جدیدش را آماده حضور در فصل جدید لالیگا کند.

لوپتگی و تایید برنامه های زیدان برای پیش فصل

به گزارش "ورزش سه"، جولن لوپتگی سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا که چند روز گذشته با تصمیمی عجیب از هدایت ماتادورها اخراج شد و سکاندار تیم رئال مادرید شد.


حالا خبر می‌رسد این مربی قصد دارد برنامه آماده‌سازی زیدان را ادامه دهد و به همان روال کهکشانی‌ها را آماده حضور در فصل جدید کند.


این تیم روز 28 جولای به آمریکا سفر کرده و اردوی خود را در این کشور برگزار می‌کند. رئالی‌ها قصد دارند قبل از شروع فصل در تورنمنت بین‌المللی تابستانی چمپیونزکاپ حضور پیدا کرده و با تیم‌های بزرگ جهان مسابقه برگزار کنند. کهکشانی‌ها روز 31 جولای به مصاف منچستریونایتد، 4 آگوست مقابل یوونتوس و سه روز بعد برابر رم ایتالیا قرار می‌گیرند.


آن‌ها سپس به اسپانیا بازمی‌گردند و خود را برای فینال سوپر لیگ اروپا برابر اتلتیکومادرید آماده می‌کنند. این دو تیم 25 آگوست در ورزشگاه تالین به دیدار هم می‌روند.


لوپتگی روز پنج‌شنبه بعد از امضای قرارداد خود همراه با پابلو سانز و اسکار کارو، دو دستیار خود از امکانات رئال بازدید کرد و با ارکان باشگاه دیدار و گفت و گو کرد.

 

دیدگاه‌ها