کد خبر : 1531064 | 26 خرداد 1397 ساعت 20:16 | 31K بازدید | 0 دیدگاه

خودمان را گول نزنیم

هاشمی‌نسب: واقعیت این است؛ خوش‌شانس بودیم

مدافع اسبق تیم ملی می گوید تیم ملی به لحاظ فنی نسبت به مراکش در سطح خیلی پایین تری قرار داشت.

هاشمی‌نسب: واقعیت این است؛ خوش‌شانس بودیم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی هاشمی نسب مدافع اسبق تیم ملی در مورد بازی ایران و مراکش  گفت: ما در 20 دقیقه اول خیلی خوش شانس بودیم که گلی را دریافت نکردیم. آنها فشار وحشتناکی به تیم ما وارد کردند و واقعاً لحظات سختی را تجربه کردیم. اما در ادامه روحیه و اعتماد به نفس بازیکنان بازگشت و توانستند به جریان بازی اشراف پیدا کنند.


او ادامه داد: البته در لحظاتی هم که از فشار مراکشی ها خارج شدیم، در اکثر دقایق بازی تحت تاثیر بازی خوب آنها بودیم. نباید خودمان را گول بزنیم ما خوش شانس بودیم. مقاومت جانانه بچه ها تا لحظات آخر ادامه داشت و در لحظه مناسب ضربه نهایی را زدیم.


هاشمی نسب با اشاره به دو بازی سخت و دشوار مقابل اسپانیا و پرتغال گفت: ضریب اشتباهات بازیکنان مقابل مراکش بالا بود و مطمئن باشید در صورت تکرار این اشتباهات در دو بازی آینده به بدترین شکل مجازات خواهیم شد. امیدوارم بچه ها تمرکز خود را حفظ کنند. ما دو 90 دقیقه وحشتناک مثل 20 دقیقه اول بازی با مراکش در پیش داریم.


مدافع اسبق تیم ملی در مورد نحوه مهار ستاره های اسپانیا و پرتغال تصریح کرد: ما تجربه بازی مقابل مسی را داریم. نباید با این بازیکنان یک به یک رفت. باید با ایجاد لایه های دفاعی فضا را از آنها بگیریم و اجازه ندهیم موقعیتی نصیب آنها شود.


هاشمی نسب در پایان ضمن ابراز خوشحالی از برد تیم ملی مقابل مراکش گفت: من هم مثل همه از برد تیم ملی خوشحالم و به نظرم این بهترین شروع تیم ملی بوده اما باید منطقی باشیم و توقع مان از ملی پوشان به دور از احساسات باشد. حتی در صورت عدم نتیجه گیری در بازی های بعدی نباید به تیم خرده گرفت.

 

دیدگاه‌ها