کد خبر : 1531146 | 27 خرداد 1397 ساعت 01:50 | 85.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش نشریه اسپانیایی از حال و هوای تیم ملی

آ اس: موج خوشبینی به صعود در میان ایرانی ها

تیم ملی کشورمان در عین ناباوری و در پایان دور اول مرحله گروهی جام جهانی، صدرنشین گروه B مسابقات است.

آ اس: موج خوشبینی به صعود در میان ایرانی ها

به گزارش "ورزش سه"، ایران پس از برتری بر مراکش و به لطف تساوی اسپانیا و پرتغال، حالا با سه امتیاز صدرنشین است و خود را برای بازی با اسپانیا آماده می کند.

سرجیو سانتوس چوزاس، خبرنگار آاس، امروز در کمپ تیم ملی کشورمان حضور داشت و گزارش جالبی از این تمرین منتشر کرد. او از خوشبینی بالای ایرانی ها به صعود از گروه مرگ مسابقات نوشته است.

 

 

1310715

 

 

در گزارش او می خوانیم: تمرین ایران پس از برتری بر مراکش، در کمپ لوکوموتیو، دراطراف شهر مسکو شروع شد. خوشبینی و امیدواری به صعود در میان بازیکنان و هواداران موج می زند.

در تمرین، بازیکنانی که برابر مراکش از ابتدا حضور داشتند، به ریکاوری پرداختند. ایرانی ها که اکنون صدرنشین گروه دوم مسابقات هستند، حالا بیش از گذشته نسبت به صعود به یک هشتم نهایی امیدوار هستند. برای مثال، میلاد محمدی، مدافع ایران می گوید که با تمام وجود برای صعود به دور بعد خواهند جنگید.

 

پیروزی بر مراکش، دومین پیروزی ایران در جام های جهانی پس از 20 سال بود. آنها در جام جهانی فرانسه 1998، آمریکا را شکست داده بودند. این بار آنها برای اولین بار خود را داری شانس صعود به یک هشتم نهایی می بینند.

 

 

 

 

این خوشبینی را کریم انصاری فرد نیز دارد. او که یکی از بهترین هافبک های ایران برابر مراکش بود، می گوید:« از پیروزی در اولین بازی بسیار خوشحالیم. این یک برد باورنکردنی بود ولی همچنان به تلاش ادامه خواهیم داد تا در دو بازی بعدی نیز نتایج خوبی بگیریم و از این مرحله صعود کنیم.»

 

تمرین بعدی ایران، فردا ساعت 17 خواهد بود و کی روش امیدوار است که همه بازیکنانش را برای کارهای تاکتیکی مدنظرش مقابل اسپانیا، در اختیار داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها