کد خبر : 1531199 | 27 خرداد 1397 ساعت 10:32 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی کاستاریکا - صربستان

دو تیم کاستاریکا و صربستان، امروز در اولین دیدار گروه E در ورزشگاه سامارا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی کاستاریکا - صربستان

به گزارش "ورزش سه"، کاستاریکا در جام جهانی برزیل موفق شد به مرحله یک چهارم نهایی برسد و بالاتر از اروگوئه، ایتالیا و انگلیس در جدول گروهش قرار بگیرد. شاگردان اسکار رامیرز حالا با انگیزه فراوانی بار دیگر تیمش را راهی روسیه کرده و به دنبال تکرار موفقیت های دور گذشته است.

 

اخبار تیم‌ها

دو تیم محروم و مصدومی برای این دیدار نخواهند داشت و با تمام قوا در زمین ظاهر خواهند شد. الکساندر میتروویچ احتمالا در ترکیب اصلی صربستان قرار می‌گیرد ولی حضور برانسیلاو ایوانوویچ در ترکیب تیمش هنوز مشخص نیست. آدم لیاییچ در دو بازی قبلی اش، پشت سر مهاجم بازی می‌کرد و انتظار می‌رود امروز میلینکوویچ ساوچی، زوج ماتیچ در میانه میدان باشد. برای کاستاریکا نیز تغییر خاصی انتظار نمی‌رود و آنها با ترکیب اصلی خود، بدون تغییر چندان به میدان خواهند رفت.

 

1310770

 

 

پیش نمایش

کاستاریکا در دو بازی آماده سازی خود برای جام جهانی شکست خورد و اسکار رامیرز تا به امروز، به دقت مسائل تیمش را زیر نظر داشته و شرایط را بررسی می‌کرده تا تاکتیک های خود را برای بازی اول مقابل صربستان دچار تغییر کند. در آن سو، صربستان که تغییراتی در کادر فنی خود داشته، توانایی گلزنی بالایی دارد. آنها در هر 12 بازی اخیرشان گلزنی کرده اند و میتروویچ بر خلاف تیم باشگاهی اش، با تیم ملی آمار بسیار خوبی به ثبت رسانده است.

 

پیش بینی

کاستاریکا امید زیادی دارد که بار دیگر افتخار آفرینی بزرگی در جام جهانی داشته باشد ولی صربستان، تیمی است که می‌تواند پدیده جام شود. آنها از بازیکنان بسیار خوبی از جمله ساویچ، ماتیچ، لیاییچ، تادیچ، میتروویچ و کولاروف بهره مند هستند که می‌توانند پدیده روسیه باشند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1310771

دیدگاه‌ها