کد خبر : 1531202 | 27 خرداد 1397 ساعت 10:18 | 76.1K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت شدید لو از انتخاب کمپ واتوتینکی

اردوی تیم ملی آلمان شیر آب ندارد!

بازیکنان ملی‌پوش آلمانی از شرایط کمپ‌شان در واتوتینکی ناراضی هستند و از آن به عنوان مدرسه‌ی شبانه‌روزی یاد کرده‌اند.

اردوی تیم ملی آلمان شیر آب ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، کار تا آنجا بالا گرفته که حتی یواخیم لو با رئیس تیم‌های ملی آلمان درباره‌ی این موضوع جر و بحث کرده و از عمل نکردن او به قول‌هایش گلایه‌مند بوده.


با توجه به افسانه‌هایی که از نظم و کارآمدی آلمانها سر زبانها است این خبر در دنیا مثل بمب صدا کرده و همه با تعجب از هم می‌پرسند این مسائل و اردوی تیم ملی آلمان ؟


شکی نیست که اگر تیم یواخیم لو امروز در استادیوم لوژنیکی مسکو مقابل مکزیک به پیروزی نرسد و جام جهانی را عالی آغاز نکند، بزرگترین شگفتی سه روز اخیر رقم خواهد خورد. ولی شاید بتوان گفت برای اولین بار، پیش از شروع بازی اوضاع چندان بر وفق مراد ژرمن‌ها نیست.


بازیکنان لو از کمپ ساده و بی‌امکانات‌شان در واتوتینکی راضی نیستند. کمپی در جنوب غربی مسکو که با مرکز شهر 40 کیلومتر فاصله‌ دارد. بازیکنان آلمان معتقدند کمپ‌شان مدرسه‌ی شبانه‌روزی است.


به جای هتل لوکس شهر سوچی که در جریان برگزاری جام کنفدراسیونها مانشافت در آن اقامت داشت و لو مایل بود تیمش دوباره در آنجا ساکن شود، آلمانها را این بار به یک پادگان سابق ارتش سرخ فرستاده‌اند و عملاً مانشافت و آلمان را تحقیر کرده‌اند.


بازیکنان آلمانی از چمن‌های بلند زمین تمرین و دکورهای سبک شوروی در هتل واتوتینکی شکایت کرده‌اند و از وضع فعلی هیچ دل خوشی ندارند. اعضای مانشافت همه در اتاق‌هایشان شیر آب ندارند، هر چند روسها لطف کرده‌اند و دست‌کم همه‌ی اتاق‌ها اخیراً به تشک‌های فنری جدید مجهز شده‌اند.


لو با مدیر تیمهای ملی آلمان درگیر شده و او را به دلیل عدم پایبندی به قول‌ها و وعده‌هایش سرزنش کرده. آقای مدیر هم به جز گوش دادن به صحبت‌های طوفانی لو با چهره‌ی سرخ‌شده کاری انجام نداده.


تونی کروس ستاره‌ی رئال مادرید می‌گوید " غر زدن راجع به هتل فایده‌ای ندارد. نمی‌توانیم وضعیت محل اقامت‌مان را بهانه کنیم. به هر حال اتاق من حمام دارد و از این بابت خوشحالم. البته حالا بیشتر از قبل منتظرم تا بعد از پایان جام جهانی به تعطیلات بروم. بعید می‌دانم کسی از بچه‌های ما یک بار دیگر گذرش به اینجا بیفتد ".


لو در عین حال از زمین تمرین و امکانات مجموعه‌ی ورزشی زسکا در مسکو هم چندان راضی نیست. همه چیز از آنجا شروع شد که برزیلی‌ها موفق شدند کمپ و زمین تمرین عالی سوچی که لو به آن چشم داشت را زودتر به خود اختصاص دهند و دست آلمانها را از آنجا کوتاه کنند.

 

 

1310779


1 – سرمربی آلمان یواخیم لو از کمپ تیمش راضی نیست

 

1310775


2 – مرغ همسایه همیشه غاز نیست ولی بازیکنان آلمان از واتوتینکی راضی نیستند

 

1310777


3 – آلمان‌ها هتل واتوتینکی را به مدرسه‌‌ی شبانه‌روزی ملال‌آور تشبیه کرده‌اند

 

1310773


4- استخرهای شنا شیک هستند ولی گویا دل بازیکنان آلمان با هتل صاف نمی‌شود

 

1310778


5- مانشافت از امکانات واتوتینکی می‌نالد

 

 

1310774


6- تونی کروس می‌گوید : بعید می‌دانم دیگر هرگز گذرمان به اینجا بیفتد

 

1310776


7 – بازیکنان آلمانی از چمن‌های بلند زمین تمرین شکایت دارند

 

1310772


8 – به رئیس واحد نگهداری از زمین‌های چمن فدراسیون فوتبال آلمان دستور داده شده چمن زمین تمرینی مانشافت را سه میلی‌متر دیگر کوتاه کند

دیدگاه‌ها