کد خبر : 1531241 | 27 خرداد 1397 ساعت 12:53 | 32.6K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب اسپانیا مقابل ایران از نگاه هواداران لاروخا

پس از نظرسنجی اخیری که نشریه مارکا برگزار کرده، نتایج جالبی در مورد ترکیب این تیم در برابر ایران به دست آمده است.

ترکیب اسپانیا مقابل ایران از نگاه هواداران لاروخا

به گزارش "ورزش سه"،  تماشای 90 دقیقه از عملکرد لاروخا مقابل تیم ملی پرتغال برای هواداران این تیم کافی بوده تا آنها به یک نظر قطعی در مورد ترکیب این تیم برای بازی های بعدی برسند، هر چند که تیم هیه رو ، مغلوب کریستیانو رونالدو و جادوی یک نفره او شد.

 

جالب ترین نکته در این نظرسنجی، درخواست هواداران برای تغییر در درون دروازه است. اشتباه عجیب دخیا روی گل دوم رونالدو، باعث شده تا بسیاری از هواداران اسپانیا، اعتماد خود نسبت به او را از دست بدهند و خواستار حضور کپا در درون دروازه اسپانیا برای دیدار با ایران باشند. هر چند که اختلاف کپا و دخیا ناچیز است (کپا 49 درصد و دخیا 41 درصد) ولی این در حالیست که پیش از شروع جام، دخیا با اختلاف بسیاری در نظرسنجی ها، گلر اصلی اسپانیا بود و کسی به او هیچ شکی نداشت.

 

 

1310537

 

 

نکته دوم نظرسنجی، دیگو کاستا است که از سوی هواداران به عنوان بهترین بازیکن اسپانیا است. ستاره برزیلی الاصل، 2 گل در این بازی به ثمر رساند و از سوی 60 درصد هواداران به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. این در حالیست که شک و شبهات بسیاری در مورد قرار گرفتن او در فهرست 23 نفره اسپانیا وجود داشت.

 

ایسکو، کوکه و اینیستا نیز از جمله بازیکنانی هستند که هواداران دوست دارند در زمین باقی بمانند. در حقیقت هواداران تمایلی ندارند جای این بازیکنان، سائول و تیاگو در ترکیب قرار بگیرند همچنین با وجود درخشش ناچو مقابل پرتغال و گلزنی اش، هواداران لاروخا تمایل دارند کارواخال در سمت راست دفاعی شان بازی کند.

دیدگاه‌ها