کد خبر : 1531345 | 27 خرداد 1397 ساعت 17:52 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

ایسکو، فرمانده اسپانیا مقابل ایران

نشریه مارکا در شماره امروز خود به تمجید از عملکرد ایسکو پرداخت و نمایش این بازیکن را بی نظیر دانست.

ایسکو، فرمانده اسپانیا مقابل ایران 

به گزارش "ورزش سه" بعد از ظهر امروز روزنامه مارکا مطلبی را منتشر کرد و عملکرد ایسکو را در بازی با پرتغال مورد تمجید قرار داد. 
طبق گزارش مارکا،  لوپتگی و فرناندو هیرو روی بسیاری از ویژگی‌های ایسکو اتفاق نظر دارند و هر دو در یک نقش از این بازیکن استفاده می‌کنند و سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا می‌داند که بازیکن تیم رئال مادرید چه نقش بزرگی در ترکیب ماتادورها دارد. 

 

 

1310948

 


در ادامه آمده است؛ لوپتگی سرمربی جدید رئال مادرید نمایش هافبک سابق مالاگا را از تلویزیون تماشا کرد و حال این نگرانی را دارد که ایسکو فرم ایده‌آل خود را در بازگشت به رئال از دست بدهد و افت محسوسی را تجربه کند. فشار سنگین بازی های جام جهانی ممکن است روی هر بازیکن بزرگی تاثیراتی منفی داشته باشد.


ایسکو در بازی با پرتغال نشان داد که به بلوغ فکری رسیده است. وی در این بازی بر توپ تسلط خوبی داشت و به تیم اسپانیا سرعت خوبی می‎‌داد و به عبارت بهتر این بازیکن باعث ارتقای عملکرد ماتادورها شد. 

 

 

1310331

 


هافبک تیم رئال مادرید در این بازی یک شوت به سمت دروازه شلیک کرد که در نهایت بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد. ایسکو در این بازی نقاط ضعف پرتغال را به خوبی پیدا نمود و از فضاهای به دست آمده به درستی استفاده کرد. بدون شک او در بازی چهارشنبه شب می تواند همراه با اینیستا، فرمانده لاروخا برابر ایران باشد.

دیدگاه‌ها