کد خبر : 1531359 | 27 خرداد 1397 ساعت 18:23 | 39.8K بازدید | 0 دیدگاه

کرسپو: مسی، مارادونا نیست

هرنان کرسپو معتقد است لیونل مسی به تنهایی نمی‌تواند آرژانتین را به موفقیت برساند و باقی بازیکنان هم باید به کمک او بیایند.

کرسپو: مسی، مارادونا نیست

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی آرژانتین در بازی دیروز خود به مصاف تیم ملی ایسلند رفت و در نهایت با نتیجه جالب 1-1 متوقف شد. لیونل مسی، فوق ستاره و کاپیتان اول آرژانتین در این بازی یک پنالتی از دست داد. هم‌چنین تیم آرژانتین در این بازی 11 شوت به سمت دروازه شلیک کرد اما نتوانست بیشتر از یک گل وارد دروازه ایسلندی‌ها کند.


حال بعد از این مسابقه، هرنان کرسپو کاپیتان سابق تیم ملی آرژانتین به دفاع از عملکرد مسی پرداخت و اعلام کرد آرژانتین برای رسیدن به موفقیت نیاز مبرمی به مسی دارد.


کرسپو که 64 گل برای تیم ملی آرژانتین به ثمر رسانده، معتقد است لیونل مسی 30 ساله باید توسط یاران خود حمایت شود تا به قهرمانی برسد. وی در ادامه گفت:


مسی مانند مارادونا نیست و نمی‌تواند به تنهایی کاری انجام دهد اما ما از او انتظار بیشتری داریم. او اگر در شرایط مناسبی مانند بارسلونا قرار گیرد یک پدیده است و در غیر این صورت او تنها یک مبارز به حساب می‌آید. در بازی مقابل ایسلند هیچ یک از بازیکنان تیم ملی آرژانتین از جمله آنخل دی ماریا، مسی را حمایت نکرده و او را به خوبی تغذیه نکردند.


تیم ملی آرژانتین در بازی بعدی خود به مصاف تیم ملی کرواسی می‌رود که در دیدار اول خود نیجریه را با نتیجه 2-0 شکست داد.

دیدگاه‌ها