کد خبر : 1531374 | 27 خرداد 1397 ساعت 19:05 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازی مراکش تمام شده

آقاجانیان: هدف مان صعود از گزوه است

مربی تیم ملی معتقد است تیم ملی شرایط خوبی دارد و بازیکنان آمادگی لازم برای رویارویی با اسپانیا را دارند.

آقاجانیان: هدف مان صعود از گزوه است

به گزارش "ورزش سه"، مارکار آقاجانیان بعد از تمرین امروز تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: وضعیت تیم همانطور که می بینید بعد از بردی که به دست آوردیم خوب است و بچه ها مشغول تمریناتشان هستند. چیزی که مهم است این است که بازی با مراکش دیگر برایمان تمام شده و فقط به فکر بازی اسپانیا هستیم و بازیکنان هم همین تفکرات را دارند.


او ادامه داد: اسپانیا و پرتغال دو تیم مدعی جام جهانی هستند و از همین رو ما با همان هدفی که این تورنمنت ها را آغاز کردیم پیش می رویم چون هدفمان صعود است، کار سختی است اما همین هدف ما را به سمت موفقیت می کشاند.


آقاجانیان درباره آخرین وضعیت مصدومان تیم ملی گفت: با تلاش شبانه روزی پزشکان شرایط مساعد و امیدوار کننده بوده ولی در نهایت یک روز قبل از بازی همه چیز مشخص خواهد شد. در کنار تیم تمرین می کنند اما بیشتر اختصاصی تمرین می کنند تا وضعیت جسمانی شان در آمادگی صددرصدی قرار بگیرد.


او درباره صدرنشینی تیم ملی در گروه B تصریح کرد: تا این لحظه ما صدرنشین جدول گروه خودمان هستیم اما باید بازی با اسپانیا برگزار شود و بعد درباره نتایج بازی های آخر نظر بدهیم. جام جهانی برای ما سه قسمت بوده، قسمت اولش تمام شده و قسمت دومش بازی با اسپانیاست سعی می کنیم خوشحال شویم ولی جشن نمی گیریم. می دانیم که کارمان خیلی خیلی سخت است اما تمام بازیکنان تمام تلاششان را می کنند تا بهترین نتیجه را بگیرند.


مارکار در مورد بازی های آینده تیم ملی گفت: با تمام احترامی که برای همه مربیان داریم ما فقط می توانیم در مورد تیم خودمان صحبت کنیم و قطعا برای هر بازی برنامه خاصی داریم و تجزیه و تحلیل خاصی داریم و بازیکنانمان باید با همان تمرکز 90 دقیقه ای بازی با مراکش مقابل دو حریف دیگر هم بازی کنند.

دیدگاه‌ها