کد خبر : 1531645 | 28 خرداد 1397 ساعت 16:12 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین تمرین اسپانیا در کراسنودار

حریف ایران آماده پرواز به کازان (عکس)

حریف قدرتمند تیم ملی ایران در دور دوم مرحله گروهی رقابت های جام جهانی آخرین تمرینش را قبل از سفر به کازان برای بازی با ایران برگزار کرد.

به گزارش" ورزش سه"،  تیم ملی اسپانیا برای برگزاری بازی حساس دور دوم مرحله گروهی برابر تیم ملی ایران از کراسنودار به سوی کازان خواهد رفت. تیم ملی اسپانیا در اولین مسابقه اش در مرحله گروهی برابر تیم ملی پرتغال در حالی به تساوی سه بر سه رسید که یولین لوپتگی سرمربی این تیم بعد از عقد قرارداد با رئال مادرید تنها دوروز مانده به آغاز جام جهانی از این تیم برکنار شد.


اسپانیایی های اما در برابر پرتغال تا آستانه پیروزی هم رفتند اما ضربه ایستگاهی کریس رونالدو و هت تریک ماشین گلزنی پرتغال مانع از برد لاروخا در اولین مسابقه شد. با این وجود نمایش اسپانیا در دیدار اول نشان داد که این تیم با فرناندو هیه رو مربی جوانش نیز می تواند یکی از مدعیان این جام باشد چرا که اسپانیا بی شک یکی ازپرمهره ترین تیم های جام است.  


ستاره هایی چون سرخیو راموس، جرار پیکه، ایسکو، داوید سیلوا، داوید دخه آ ، مارک آسنسیو، اینیستا،دیه گو کاستا و کارواخال و ... از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان هستند که همگی در اسپانیا بازی می کنند.


سرمربی این تیم هم یک ستاره است. اسطوره رئال مادرید با آن رزومه فوق العاده اش در تیم ملی اسپانیا و بستن سال ها بازوبند کاپیتانی این دو تیم نیز خودش یک ستاره قابل اعتنا است. هیه رو و ستاره هایش آخرین تمرین خود را امروز در کراسنویار انجام دادند و به سوی کازان پرواز کردند تا در دومین مسابقه شان به مصاف تیم ملی ایران و کارلوس کی روش بروند.


هیه رو حتما خوب می داند که پیروزی بر تیمی که کارلوس کی روش به میدان می فرستد کار آسانی نیست هرچند بهترین بازیکنان جهان در این تیم بازی می کنند. هیه رو در آخرین تمرین برای بازیکنان اسپانیا تمرینات پرنشاطی را در نظر گرفت تا روحیه به تیمی که بعد از رفتن لوپتگی کمی از این نظر متزلزل شده بود بازگردد. اسپانیایی ها و ستاره هایشان خیلی خوب می دانند که لغزش برابر ایران و از دست دادن امتیاز می تواند به معنای جامی کابوس وار مانند 2014 باشد.

 

1311405

 

1311406

 

1311407

 

1311408

 

1311410

 

1311409

 

دیدگاه‌ها