کد خبر : 1531681 | 28 خرداد 1397 ساعت 17:36 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

آلاردایس: برای انگلیس، تونس مهم‌تر از بلژیک است

سرمربی سابق تیم ملی انگلیس معتقد است اگر فشار بر روی بازیکنان جوان این تیم قرار نداشته باشد، می‌توانند عملکرد خوبی از خود نشان دهند.

آلاردایس: برای انگلیس، تونس مهم‌تر از بلژیک است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلستان امشب در دیدار اول جهانی خود به مصاف تیم ملی تونس می‌رود و امیدوار است نتایج تلخ چند سال اخیر خود را به دست فراموشی بسپارد. سه شیرها در جام جهانی 2014 برزیل حتی از گروه مقدماتی خود هم صعود نکردند و یورو 2016 هم با باخت مقابل ایسلند از دور مسابقات کنار رفت. انگلیس در سال 1998 مقابل تونس به میدان رفت و در نهایت توانست با نتیجه 2-0 به برتری برسد.


حال آلاردایس، سرمربی سابق تیم ملی انگلیس در خصوص شرایط تیم ملی این کشور در جام جهانی 2018 گفت: هیچ چیزی پر اهمیت‌تر از این نیست که در بازی اول پیروز شویم. بازی با بلژیک و پاناما در حال حاضر مهم نیستند بازیکنان باید تلاش کنند در بازی اول مقابل تونس برنده باشند تا با این 3 امتیاز فشار را از روی خود بردارند.


وی در ادامه تصریح کرد: ظهور بازیکنان جوان برای انگلیس دلگرم کننده خواهد بود. اما بر روی این بازیکنان نباید فشار و استرسی قرار گیرد. آن‌ها اگر بدون استرس در مسابقات حاضر شوند، عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه می‌دهند. بازیکنانی مثل دله علی و یا رحیم استرلینگ در باشگاه خود فشاری تحمل نمی‌کنند و نمایشی عالی دارند.

دیدگاه‌ها