کد خبر : 1531831 | 29 خرداد 1397 ساعت 12:40 | 51.7K بازدید | 0 دیدگاه

یادداشت سرمربی والنسیا برای مارکا

اسپانیا باید مقابل ایران قدرت نمایی کند

مارسلینو گارسیا تورال، در مطلبی ویژه برای نشریه مارکا به تحلیل شرایط تیم ملی اسپانیا پرداخته است.

اسپانیا باید مقابل ایران قدرت نمایی کند

به گزارش "ورزش سه"، مارسلینو معتقد است که باید به این تیم لاروخا اعتماد کرد و منتظر نتایج خوبش ماند. نوشته او در مارکا را در زیر می‌خوانیم:

 

 اسپانیایی که ما در بازی اول تماشا کردیم، همان تیمی بود که در مرحله مقدماتی جام جهانی حضور داشت. اتفاقاتی که پیش از دیدار افتاد، مانع پیروزی اسپانیا شد. من تجربه حضور در چنین رقابتی را ندارم ولی فکر می‌کنم هر دیدار یک فینال است.  بازی بعدی باید با تمام قدرت ممکن ظاهر شویم و هر گونه شک و شبهه ای را از بین ببریم. با دانش، تجربه و کیفیتی که داریم، باید در دیدار دوم پیروز شویم و قدرتمان را نشان دهیم.

 

1310915

 

 

اسپانیا، همان اسپانیای آشنای همیشگی بود. موقعیت‌های متعدد که وقتی بازی 3-2 بود، می‌توانستیم حتی به گل چهارم برسیم. با این حال، در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید. در مجموع می‌شد تیمی سازمان یافته را تماشا کرد که توپ را به خوبی می‌گرداند، موقعیت ایجاد می‌کرد و البته نباید فراموش کرد که مقابل یک تیم خوب به میدان رفته بود، قهرمان اروپا که در دفاع بسیار سازمان یافته بود.

 

شاید در فضاهای کوچک، تیم‌های زیادی نباشند که بتوانند مثل اسپانیا کار کنند ولی آنها سلاح های دیگری دارند که می‌تواند به قدرتشان بیفزاید. برزیل در سطح بسیار بالایی قرار دارد و در کنار آلمان، از مدعیان است. همچنین آرژانتین به خاطر حضور مسی و پرتغال به خاطر حضور رونالدو. در تورنمنت های کوتاه، یک اشتباه و یا درخشش یک بازیکن می‌تواند تعیین کننده باشد.

 

1311316

 

 

باید به آینده نگاه کنیم، با بازیکنان با تجربه ای که داریم و وظیفه شان را به خوبی می‌شناسند. با حضور هیه رو، آنها شرایط ویژه و پیش بینی نشده ای را تجربه می‌کنند. البته هیه رو تیم ملی را سال‌هاست که می‌شناسد و باید خوشبین بود. پیش از جام جهانی، اینکه در مورد پیش بینی هایمان مراقب باشیم، موضوع مهمی بود، قهرمان جهان شدن کار دشواری است ولی حالا ما با آنچه دیدیم، انتظار چنین دستاوردی را داریم. باید به این تیم اعتماد کرد.

دیدگاه‌ها