کد خبر : 1531849 | 29 خرداد 1397 ساعت 13:13 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

آ.اس: کارواخال، آماده تقابل با ایران

نشریه آ.اس مدعی شد که دنی کارواخال، مشکلی برای بازی با ایران ندارد و می‌تواند تیم ملی کشورش را در این دیدار حساس همراهی کند.

آ.اس: کارواخال، آماده تقابل با ایران

 

به گزارش "ورزش سه"، کارواخال در دیدار فینال چمپیونزلیگ مقابل لیورپول مصدوم شد. او پنج روز است که با تیم ملی اسپانیا تمرین می‌کند و روز گذشته در تمرینات به خوبی نشان داد که آمادگی کامل برای بازی کردن را به دست آورده است.

 

1311663

 

 

رسانه‌های رسمی تیم ملی اسپانیا، روز گذشته ویدیویی از کارواخال منتشر کردند که در باشگاه در حال تمرین با پدرو چوئکا، فیزیوتراپ تیم ملی اسپانیا است. او توانسته به موقع از مصدومیتش ریکاوری کند و مشکلی برای همراهی لاروخا در دیدار فردا مقابل تیم ملی ایران نخواهد داشت.

 

حالا همه چیز به تصمیم فرناندو هیه رو بستگی دارد تا ببینیم آیا سرمربی اسپانیایی، به بازی دادن به ناچو ادامه خواهد داد یا دفاع راست اصلی تیم ملی اسپانیا را انتخاب می‌کند. مقابل ایران، اسپانیا به تیمی هجومی تر نیاز دارد که با توجه به خصوصیات هجومی ،کارواخال، گزینه مناسبی برای قرار گرفتن در ترکیب اسپانیا خواهد بود. البته عجیب نیست که هیه رو ترکیب دیدار تیمش مقابل پرتغال را در مقابل ایران نیز بازی دهد زیرا این تیم عملکرد بسیار خوبی مقابل قهرمان اروپا داشت.

دیدگاه‌ها