کد خبر : 1532000 | 29 خرداد 1397 ساعت 20:48 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازی مقابل ایران برای ما مثل فینال است

اینیستا: کورکورانه به هم اعتماد داریم

کاپیتان تیم ملی اسپانیا معقتد است تیمش در شرایط خوبی قرار ندارد اما همه آنها برای موفقیت مقابل ایران انگیزه دارند.

اینیستا: کورکورانه به هم اعتماد داریم

به گزارش "ورزش سه"، آندرس اینیستا با حضور در نشست خبری قبل از بازی با ایران به همراه فرناندو هیرو سرمربی تیم ملی اسپانیا به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.


*می دانیم که در بازی برابر ایران دفاع تان هم باید مانند خط جلو باشد؟


اولین چیزی که به ذهن می آید این است که ما قادر به گلزنی هستیم دفاع کردن وظیفه تیم است و همه تیم باید آن را انجام دهند حتی هافبک ها. ما باید یک تیم متعادل باشیم و این یک حقیقت است که بهترین مدافعان جهان را داریم. اما در دفاع خط جلو هم نقش خیلی زیادی دارد.دفاع هم مانند حمله یک کار تیمی است که باید همه بازیکنان در آن سهیم باشند و با این حساب بازیکنان جلو نیز می توانند به هافبک ها و مدافعان کمک کنند.


بازی با پرتغال چطور بود و فکر نمی کنید جدایی لوپتگی تاثیر گذاشته است؟


ما می خواهیم این ها را فراموش کنیم، این یک واقعیت سخت برای همه بود. ما می خواهیم تمرکز کنیم، این کاری است که می توانیم انجام دهیم. ما به سرمربی هیچ تردید و سوءظنی نداریم و از او حمایت می کنیم و بیشتر آماده هستیم که بتوانیم به پیش برویم. حالا به حمایت خوب هواداران و عملکرد خوب بازیکن نیاز داریم. اگر ببریم موقعیت بهتری در گروه پیدا می کنیم.


*چطوری کمک می کنید که تیم از شرایط سخت خارج شود؟


مهمترین چیز این است که ما در اینجا تیم متحدی باشیم، ما همدیگر را خوب می شناسیم و در پایان من فکر می کنم ما بدون نگاه به یکدیگر همدیگر را پیدا می کنیم. ما کورکورانه به هم اعتماد داریم. بله، بله ما در موقعیت سختی هستیم اما آنچه در گذشته اتفاق افتاده از آن گذشته است. من یک هفته با تیم تمرین کردم و تیم ریکاوری خوبی کرده و ما باید پرتغال را فراموش کنیم و به ایران فکر کنیم، همه خوشحالند با بودن پرتغال در یک گروه این یک بازی سخت است. ما کاملا برای فردا آماده هستیم این دومین بازی ماست، سخت، دشوار و برای اینکه با خیال راحت به بازی سوم برسیم به سه امتیاز این بازی نیاز داریم. ما باید به خودمان اعتماد داشته باشیم.


*تو در جام جهانی آفریقا برنده شدی و هر جامی در فوتبال دنیا بوده بردی، حس تو چیست؟


هر بازیکنی دوست دارد بیشترین جام را به دست بیاورد و البته در جام جهانی هم از این قاعده مستثنی نیست اما پیش رفتن خیلی سخت است. همه ما رویای سختی داریم و فردا یک فینال داریم و باید اولین پیروزی مان را به دست بیاوریم و با این پیروزی می توانیم به دور بعد صعود کنیم.

دیدگاه‌ها