کد خبر : 1532054 | 29 خرداد 1397 ساعت 22:07 | 112.2K بازدید | 0 دیدگاه

تصاویر و گزارش اختصاصی از تمرین لاروخا

اسپانیای هیه‌رو با لبخند؛ لایو ممنوع !

سرمربی اسپانیا با امیدواری زیادی نسبت به کسب امتیاز از حریف آسیایی خود در نشست خبری حاضر شد و به سوالات پاسخ داد.

اسپانیای هیه‌رو با لبخند؛ لایو ممنوع !

به گزارش "ورزش سه"، فرناندو هیه رو که همین چندی پیش در قالب تیم ستارگان راهی ایران شده بود، با تغییر سرنوشت و شرایط نیمکت رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا روی نیمکت ماتادورها حاضر شده است تا اکنون برای جدال حساس مقابل ایران تیمش را مهیا کند.


اسپانیا که در دیدار اول در فاز دفاعی شکننده ظاهر شده بود و با تساوی روز اول را به پایان رسانده، نمیخواهد بیش از این موقعیتش در گروه دوم رقابت ها به خطر بیفتد.


فرناندو هیه رو در حالی در نشست خبری حاضر شد که در همان ابتدا به درخواست خبرنگاران اسپانیایی برای عکس دو نفره با اینیستا پاسخ مثبت داد و در ادامه در شرایطی که به نظر می‌رسید برای نشستن روی نیمکت پاسخگویی دچار سردرگمی شده، مابین مدیر رسانه ای تیمش و کاپیتان قرار گرفت تا تصویرمشترک ستاره سابق رئال و اسطوره بارسلونا در تیم ملی اسپانیا اینچنین شکل گیرد.


مدافع سابق رئال مادرید اما خیلی زود نسبت به صدای فلاش دوربین های عکاسی واکنش نشان داد و در شرایطی که با ایما و اشاره مدعی بود این مساله تمرکزش را برهم زده از مدیر رسانه ای این بازی درخواست کرد تا مانع از ایجاد سر و صدا شود. هر چند با پاسخ منفی او مبنی بر اینکه عکاسان 5 دقیقه اجازه دارند برای عکاسی در محل نشست حاضر باشند، مواجه شد.


سوال اول از ستاره بارسلونایی تیم ملی اسپانیا انجام شد؛ اینکه جدایی لوپتگی چه تاثیری روی عملکرد تیم ملی این کشور و بازیکنان داشته است و با این پاسخ که مسلما این تغییر مورد نظر آنها نبوده و می تواند برای تیم آسیب بهمراه داشته باشد همراه بود.


سرمربی تازه وارد تیم ملی اسپانیا در ادامه درباره ایران و تقابل با کارلوس کی روش مدعی شد که این تفاوت بین تیم ملی دو کشور وجود دارد و طبیعی است  که اسپانیا در این بازی خود را مدعی کسب امتیاز بداند تا بتواند برای بازی سوم شرایط مناسبی داشته باشد. در خصوص تقابل با کارلوس کی روش نیز او مدعی شد این بازیکنان هستند که در میدان خواهند جنگید و در نهایت برای کسب نتیجه تلاش خواهند کرد.


بعد از اینکه سرمربی و کاپیتان اسپانیا به سوالات پرتعداد خبرنگاران پاسخ دادند نوبت به حضور در تمرین رسید. استادیوم کازان؛ جایی که  24 ساعت دیگر درگیری جدال دو تیم خواهد بود. بازیکنان اسپانیا از غیبت سرمربی خود که در نشست خبری حاضر بود استفاده کرده و در کنار نیمکت به شوخی و صحبت با یکدیگر مشغول بودند. با اعلام شروع تمرین نیز این دیگو کاستا بود که از منطقه ممنوع قصد  ورود به محل تمرین را داشت. او علیرغم گیتی که در نظر گرفته شده بود برای حضور در چمن از روی مانع طنابی عبور کرد که با توضیح همراه باخنده مسوول زمین همراه شد و در ادامه نیز او شروع به جمع کردن این مانع برای عبور دیگر بازیکنان کرد.


هیه رو به همراه دیگر دستیاران کم تعدادش در میانه زمین حاضر شدند و ثانیه هایی به صحبت پرداختند و بعد از آن بازیکنان به جمع آنها اضافه شدند. تحویل کاورها و چند گام برای گرم کردن بازیکنان و در نهایت نیز حضورشان روی خط میانی و چسبیده به اوت برای انجام کار با توپ. چند عکاس که نظر می رسید اسپانیایی بوده باشند به سرعت خود را به آن بخش رساندند تا فاصله لنز تا بازیکنان را به کمترین حد ممکن برسانند. اتفاقی که باعث یورش دیگر عکاسان نیز شد و در چند ثانیه کوتاه تمام عکاسان پشت دروازه در نزدیکترین محل ممکن به بازیکنان اسپانیا قرار گرفتند.


خبرنگاران نیز که باید برای ثبت اخبار مربوط به این تمرین 15 دقیقه ای مسیری 6 طبقه و بدون آسانسور را طی می کردند در حالی که روی هر طبقه با قوت قلبی از سوی راهنماها برای ادامه مسیر مواجه می شدند، نفس زنان به آخرین طبقه استادیوم رسیدند. استادیومی با سکوهای سرخ و سفید و سبز که به نظر می رسید نمای آن کاملا با روحیه ایرانی و پرچم آن همخوانی دارد.


هرگونه تصویربرداری از محل تمرین ممنوع بود؛ حتی اگر این تصویر برای ثبت شخصی و لایو اینستاگرام ترتیب داده می شد و با شدیدترین توبیخ و تهدید به گرفتن آی دی کارت همراه می شد.


فاصله بازیکنان در چمن تا خبرنگاران حاضر در جایگاه علیرغم زاویه دید خوب با دشواری زیادی برای شناسایی همراه بود. دخیا، راموس، اینیستا، دیگو کاستا، کاسیمیر و ... جزو محبوب ترین بازیکنان از جمع اسپانیایی ها برای خبرنگاران بودند و همه محو تماشای عملکرد آنها بودند.

 

در نهایت خیلی زودتر از آنچه که تصور می‌شد 15 دقیقه فرصت برای تماشای تمرین ماتادورها به پایان رسید و خبرنگاران با حضور در محل مدیا به ثبت اخبار و ارسال آن پرداختند. 24 ساعت آینده و یک جنگ بزرگ بین آریایی های کی روش و ماتادورهای هیه رو در کازان آره نا به انجام خواهد رسید و اسپانیایی ها در انتظار به خطر انداختن موقعیت ایران در صدر جدول هستند.

 

 

 

 

 

 

 


حمید ابراهیمی - کازان
عکسها :امیر خیرخواه

دیدگاه‌ها