کد خبر : 1532128 | 30 خرداد 1397 ساعت 10:15 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

بخاطر اینیستا ایران باید ببازد!

خبرنگاران خارجی در التهاب بازی ایران - اسپانیا

ماریا، خبرنگار کلمبیایی است که برای تماشای دیدار دو تیم ایران و اسپانیا راهی کازان شده است و ابراز تمایل می کند ایران این دیدار را با شکست به پایان برساند.

خبرنگاران خارجی در التهاب بازی ایران - اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران اکنون با شگفتی جالب توجهی در صدر جدول گروه دوم قرار گرفته و موقعیت مدعیان این گروه را به خطر انداخت. اکنون اسپانیا و پرتغال برای اینکه همانند روز قبل از شروع بازیها شانس صعود لقب گیرند باید در جدال برابر مراکش و ایران پیروز باشند.


تیم ملی برای انجام دومین دیدار خود راهی کازان شده تا اینبار مقابل ماتادورهای فرناندو هیه رو به دنبال شگفتی باشد. اولین تمرین تیم ملی دو کشور در شرایطی به انجام رسید که با استقبال جالب توجه اصحاب رسانه همراه بود. خبرنگاران خارج از دو کشور اسپانیا و ایران نیز در این نشست خبری و تمرین حاضر شده بودند.


ماریا خبرنگار کلمبیایی است که مدعی است برای تماشای نمایش اینیستا در کازان حاضر شده است. علاقه او به ستاره اسپانیایی با این مساله همراه می شود که  او برای تیم ملی ایران در بازی مقابل این تیم آرزوی باخت داشته باشد: اینیستا ستاره همیشگی من است. طبیعی است که خوشحالم که امروز از تماشای او در نزدیک ترین حد ممکن خوشحال شده ام. متاسفم اما دوست دارم ایران در بازی فردا حتما شکست بخورد. پس به خاطر اینیستا و اینکه بتوانیم شاهد حضور او در ادامه این مسابقات باشیم بیایید شکست بخورید. البته من امیدارم نتیجه بازی یک بر صفر باشد تا همچنان شانس در کنار شما باشد.


دانیله خبرنگار ایتالیایی است که در پایان نشست خبری کی روش برای سوالاتی به سراغ خبرنگاران ایرانی می آید؛ شماره روزبه چشمی که کی روش از او صحبت کرد چند است؟ چه کسی احتمالا به جای او بازی خواهد کرد؟ وقتی به او توضیح می دهیم که احتمالا خانزاده، مجید حسینی و پژمان منتظری شانس جانشینی با او را خواهند داشت با شگفت زدگی بیشتری مواجه می شود.


او البته برای اینکه شناختش از فوتبال ایران را به رخ بکشد از سعید عزت اللهی می گوید و اینکه با پایان محرومیتش احتمالا چه کسی از زمین خارج خواهد شد و میانه میدان تیم ملی چه تغییراتی خواهد داشت صحبت می کند.
حمید ابراهیمی -کازان

دیدگاه‌ها