کد خبر : 1532156 | 30 خرداد 1397 ساعت 12:13 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

تردید‌ و یقین‌های هیه رو برای دیدار با ایران

فرناندو هیه رو، سرمربی اسپانیا، برای بازی امروز مقابل ایران، در مورد استفاده از برخی بازیکنانش اطمینان کامل دارد ولی در مورد برخی دیگر مطمئن نیست.

تردید‌ و یقین‌های هیه رو برای دیدار با ایران

به گزارش "ورزش سه"، وقتی پیشنهاد جانشینی لوپتی در فاصله 2 روز مانده تا بازی با پرتغال به هیه رو داده شد، او این پیشنهاد را رد نکرد. تیم او مقابل پرتغال نمایش خوبی داشت و با وجود تساوی 3-3، عملکرد کلی این تیم را می‌توان عالی ارزیابی کرد. حالا هیه رو با توجه به مهره هایی که در بازی با پرتغال بازی داده بود، باید برای دیدار با ایران نیز ترکیبش را انتخاب کند ولی سرمربی اسپانیایی هنوز از ترکیبی که مدنظرش است مطمئن نیست.

 

مواردی که هیه رو در آنها دچار تردید شده:

 

1309049

 

 

1- کارواخال یا ناچو؟: اصلی ترین سوال هیه رو همین موضوع است. کارواخال آمادگی کامل خود را برای بازی با ایران به دست آورده است و پست اصلی اش در واقع دفاع راست است و توانایی های فوق العاده ای در کناره زمین دارد. از سوی دیگر، پست اصلی ناچو دفاع راست نیست ولی او نمایش بسیار خوبی مقابل پرتغال داشت و حتی یک گل نیز به ثمر رساند و از همین رو، کار برای هیه رو در انتخاب بین این دو خیلی سخت شده است.

 

2- دقایقی برای آنسیسو: در زمان حضور خولن لوپتگی، آسنسیو زمان زیادی برای بازی کردن پیدا می‌کرد. با این حال تحت هدایت هیه رو، او در دیدار مقابل پرتغال نیمکت نشین بود و در بین سه تعویضی نیز قرار نگرفت. یاگو آسپاس، تیاگو و لوکاس واسکز، تعویضی های لاروخا در نیمه دوم بودند. باید دید در کازان نیز او بازی نخواهد کرد یا بالاخره اولین تجربه جام جهانی را مقابل ایران کسب می‌کند.

 

3- تغییرات: فرناندو هیه رو دست بازی روی نیمکت دارد. هر چند مقابل پرتغال تیمش دو بار عقب افتاده بود و در نهایت 3-2 پیش بود ولی تغییراتی که او به وجود آورد، نتوانست مانع از دست رفتن برتری شود و پرتغال با گل استثنایی رونالدو کار را به تساوی کشاند.

 

4- رودریگو: مهاجم اسپانیایی مقابل تیم فرناندو سانتوس به میدان نرفت. دیگو کاستا در ترکیب اصلی بود و یاگو آسپاس در نیمه دوم جای او را در ترکیب گرفت. مهاجم اسپانیایی –برزیلی منتظر فرصت است و باید دید که هیه رو در نهایت مقابل ایران به او بازی خواهد داد یا نه.

 

مواردی که هیه رو به آنها مطمئن است:

 

1311350

 

 

1- دخیا تغییری نخواهد کرد: با وجود اشتباه بزرگ او روی گل دوم رونالدو، هیه رو همچنان به او طمینان دارد. هر چند که شک و شبهه در مورد قرار گرفتن او در ترکیب تیمش برای بازی دوم طبیعی بود ولی به نظر می‌رسد هیه رو هیچ شکی در بازی دادن به او ندارد. کادر فنی نمی‌خواهد گلر اصلی اعتماد به نفسش را از دست بدهد.

 

2- در مسیر لوپتگی: با توجه به شرایط عجیبی که برای اسپانیا پیش آمد، هیه رو تصمیم گرفته که تلاش های لوپتگی در این سال ها را خراب نکند. مسیر حرکت اسپانیا توسط لوپتگی مشخص شده و هیه رو دقیقا در همان مسیر گام برمی‌دارد.

دیدگاه‌ها