کد خبر : 1532425 | 31 خرداد 1397 ساعت 01:59 | 215.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه دشمنی ستاره سابق فوتبال جهان با کی‌روش

روی کین: امیدوارم ایران گل بخورد!

ستاره سابق منچستریونایتد همواره از کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی فوق العاده یاد کرده اما همچنان تاکید می کند که کی‌روش در دوره دوم حضورش در منچستریونایتد رفتار محترمانه ای با وی نداشته است.

روی کین: امیدوارم ایران گل بخورد!

به گزارش "ورزش سه"، امشب روی کین که مفسر شبکه آی تی وی انگلیس بود با انتقاد از شکل بازی ایران ابراز امیدواری کرد شاگردان کی‌روش یک اشتباه انجام بدهند تا اسپانیا از حریف سرخپوش اش پیش بیفتد. روی کین امشب یک جمله عجیب درباره کی‌روش به زبان آورد و آن این است که:«کی‌روش مربی بزرگی است و افکار دفاعی دارد در دوره اول او در منچستر رابطه خوبی با او داشتم اما او در دوره دوم حضورش در منچستر با من محترمانه برخورد نکرد و وفاداری من را زیرسوال برد.»


کین ناگهان جمله تندی به زبان آورد که جز مشخصه‌های اوست. او گفت: « او از من خواست باشگاه منچستریونایتد را ترک کنم و یکی از بزرگترین حسرت‌های زندگی من این است که چرا صورت او را خرد نکردم با این حال تاکید می‌کنم کی‌روش مربی خیلی بزرگی است.» اما این جمله این هافبک درخشان تاریخ فوتبال بریتانیا و جمهوری ایرلند و اظهارنظر او که دوست دارد ایران از حریفش شکست بخورد با انتقاد تند کاربران توییتر مواجه شده است.


کین که در آی تی وی به تحلیل بازی ایران مشغول بود همچنین به انتقاد از شکل نمایش ایران بخصوص در نیمه اول پرداخت.

دیدگاه‌ها