کد خبر : 1532432 | 31 خرداد 1397 ساعت 02:14 | 146.2K بازدید | 0 دیدگاه

تو شماره 6 واقعی هستی

فرمانده ای که مقابل ماتادورها کم نیاورد (عکس)

سعید عزت اللهی در اولین بازی خود در جام جهانی مهره ارزشمندی برای تیم ملی بود.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های ایران  و اسپانیا با تک گل دیه گو کاستا به پایان رسید تا شاگردان کی روش باخت سزاوارانه ای را تجربه کنند. در این دیدار سعید عزت اللهی بعد از غیبت مقابل مراکش به ترکیب تیم ملی بازگشت و یکی از بازی های خوبش را به نمایش گذاشت.


او که در این بازی کنار امید ابراهیمی دو هافبک دفاعی ما را تشکیل می دادند، در اکثر صحنه هایی که اسپانیایی ها حمله می کردند، به کمک خط دفاعی آمد. عزت اللهی حتی روی یک ضربه ایستگاهی توپ را وارد دروازه حریف کرد که توسط داور مردود اعلام شد. تنها اشتباه هافبک دفاعی تیم ملی روی گل اسپانیا صورت گرفت که شاید، باید در آن لحظه بهتر عمل می کرد اما مغلوب هوش بالای اینیستا شد.


عزت اللهی در تمام طول 90 دقیقه همانند دیگر بازیکنان تیم ملی روحیه جنگندگی خود را در بالاترین سطح حفظ کرد و با تمام توان به جنگ ماتادورها رفت. او در دوئل با چهره های نامی اسپانیا به هیچ عنوان کم نیاورد و تا آخرین لحظه به مبارزه اش با فوق ستاره های اسپانیایی ها ادامه داد.


بغض و اشک عزت اللهی در مصاحبه بعد از بازی کاملاً مشخص می کرد که فرمانده مقتدر تیم ملی در میانه میدان با همه وجود برای این بازی جنگیده اما بخت یار او و هم تیمی هایش نبود تا بزرگترین نتیجه ادوار تیم ملی از دست برود.

 

 

 

 


عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها