کد خبر : 1532437 | 31 خرداد 1397 ساعت 02:26 | 50.1K بازدید | 0 دیدگاه

صحبت هایم با راموس چیز خاصی نبود؛

حاج‌صفی: نیاز به چند روز استراحت دارم

احسان حاج صفی می گوید تمام تمرکز تیم ملی برای بازی بعدی جام جهانی خواهد بود.

حاج‌صفی: نیاز به چند روز استراحت دارم

به گزارش "ورزش سه" احسان حاج صفی مدافع چپ تیم ملی ایران برابر اسپانیا پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران در مورد شکست ایران صحبت نکرد و به دیدار آینده تیم ملی برابر پرتغال پرداخت: مردم ما را برای بازی با پرتغال دعا کنند؛ ما تمرکز خودمان را برای بازی با پرتغال می گذاریم. کار نشد ندارد و امیدوارم آنجا با دست پر از زمین خارج شویم.


وی در مورد مصدومیت خود توضیح داد: مشکلی در نیمه اول برایم پیش آمد؛ فکر می کنم زانوی بازیکن خودمان به سفیدرانم خورد. درد زیادی داشتم ولی با این حال بازی کردم. در ادامه هم برای اینکه مشکلی برای تیم ملی پیش نیاد، از زمین بیرون رفتم. چند روز نیاز به استراحت دارم تا برای بازی بعدی آماده شوم.


حاج صفی در مورد بستن بازوبند کاپیتانی و اتحادی که در تیم وجود دارد، عنوان کرد: کاپیتان وظیفه سنگینی در زمین دارد؛ مسعود نبود و وظیفه من بود تا تیم را جمع و جور کنم. تیم ما واقعا تیم یکدلی است. از موقعی که به روسیه آمدیم و قبل ترش، یکدل بودیم. مسعود هم واقعا رهبر خوبی است. همه یکدل هستیم و امیدوارم در بازی بعدی نتیجه بگیریم.


بازیکن تیم المپیاکوس یونان در مورد صحبت های ابتدایی خود با راموس و اینکه چه حرف هایی میان آنها رد و بدل شده، اظهار داشت: نه حرف خاصی نبود. حرف هایمان مربوط به اول بازی بود و مشکلی نبود.

دیدگاه‌ها