کد خبر : 1532438 | 31 خرداد 1397 ساعت 02:27 | 94.3K بازدید | 0 دیدگاه

اسپانیایی‌ها بنشینند و فیلم بازی را ببینند؛

عزت اللهی: بقیه تیم‌ها برابر اسپانیا چه کاری می‌کنند؟

هافبک دفاعی تیم ملی ایران معتقد است فوتبال خوبی برابر اسپانیا ارائه کردند.

عزت اللهی: بقیه تیم‌ها برابر اسپانیا چه کاری می‌کنند؟

به گزارش "ورزش سه"، سعید عزت‌اللهی بعد از بازی ایران و اسپانیا در جمع خبرنگاران گفت: هیچ موقع خودم، راجع به عملکردم نظر نمی‌دهم ولی آن چیزی که می‌دانم، تمام بچه‌ها با همه وجودشان بازی کردند، برای اینکه مردم ایران را خوشحال کنیم.

 

او ادامه داد: همه می‌دانستیم و با این واقعیت روبه‌رو بودیم که اسپانیا قهرمان دنیاست و بهترین بازیکنان جهان را در اختیار دارد؛ کار سختی بود ولی آنقدر خوب و منسجم بازی کردیم و نمایش تیم آنقدر خوب بود که همه مردم به ما افتخار کنند ولی مطمئن باشید در دیدار با پرتغال دو برابر تلاش می‌کنیم تا بتوانیم دست پُر از زمین خارج شویم و یک بار دیگر دل مردم ایران را شاد کنیم.

 

هافبک تیم ملی ایران اضافه کرد: قبل از گل اسپانیا نمی‌توانستم ریسک کنم و برای گرفتن توپ رفتم؛ اگر آنجا ریسک می‌کردم و خطا انجام می‌دادم، موقعیت خطرناکی برای اسپانیا به وجود می‌آمد، چه بسا که توپ رفت و چند ضرب دیگر زدند و با بدشانسی، به پای مدافع ما یا مهاجم آنها خورد و تبدیل به گل شد.

 

 

عزت‌اللهی عنوان کرد: همه ما آمده بودیم تا تمام تلاش خود را در این بازی انجام دهیم ولی قسمت نبود؛ الان چیزی که مهم است، داشتن یک بازی دیگر و سه امتیاز خواهد بود.

 

او در خصوص خوشحالی مردم از عملکرد تیم ملی در جام جهانی گفت: مردم ما آنقدر با فهم و شعور هستند و می‌دانند که تیم ملی ایران، تیمی که شاید هیچ‌کس انتظارش را نداشت ولی حالا تا به اینجا برای صعود امیدوار باشد، با تمام وجود می‌جنگد؛ مردم ما آنقدر فهم و شعور دارند و می‌دانند که ما با همه توان، تلاش خود را انجام دادیم و فکر می‌کنم از همین موضوع خوشحال هستند.

هافبک تیم ملی ایران یادآور شد: باز هم سرمان بالا و نگاهمان رو به جلو و دیدار با پرتغال است؛ جایی که بازی مرگ و زندگی است و می‌رویم تا تمام تلاش خود را انجام دهیم و دست پُر زمین را ترک کنیم.

 

عزت‌اللهی با بیان اینکه نیامده‌ایم که زود به خانه برویم، تاکید کرد: به جام جهانی آمدیم تا توانایی هایمان را اثبات کنیم؛ همانطور که تا الان هم این کار را کردیم و برای اثبات آن خیلی جنگیدیم، بچه‌ها دوندگی کردند؛ پرتغال قهرمان اروپا و تیم بزرگی است؛ کار سختی است ولی ما نشان دادیم، کارهای غیر ممکن برای تیم ملی وجود ندارد و اگر بخواهیم، می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم؛ همانطور که امروز هم گلی که از اسپانیا خوردیم، کاملا تصادفی بود و شاید اگر خوش‌شانس نبودند، نمی‌توانستند گلزنی کنند.

او تصریح کرد: خیلی جالب است اینکه یک عده می‌گویند ما امروز فوتبال بازی نکردیم و نمایش دیگری داشتیم؛ نمی فهمم، اگر این فوتبال نیست، بقیه تیم‌ها چه کاری انجام می‌دهند؟ بقیه تیم‌ها اگر جلوی اسپانیا بازی می‌کنند، همیشه در حمله هستند؟ بازی با پرتغال را هم نگاه کنید، سه توپ برای پرتغال آمد و تبدیل به گل شد.

 

هافبک تیم ملی ایران با بیان اینکه این حرف ها را می‌زنند تا بیشتر بخواهند اذهان را منحرف کنند، ابراز کرد: آن کسانی که بازی را دیدند و فهم و شعور داشتند، دیدند چقدر موقعیت‌های خطرناکی، حتی بهتر از اسپانیا داشتیم؛ اسپانیا شانس آورد که برد و می‌توانند زبان‌شان دراز باشد ولی آن چیزی که واقعیت باشد، آنها می‌توانند دوباره فیلم بازی را ببینند و متوجه دوندگی بچه‌های ایران شوند.

 

دیدگاه‌ها