کد خبر : 1532522 | 31 خرداد 1397 ساعت 12:48 | 90.2K بازدید | 0 دیدگاه

عکس ویژه؛ فواره‌ای به نام راموس!

کاپیتان اسپانیایی ها یکی از بازیکنان ناکام این تیم در دیدار برابر ایران بود. او نه در زمان عادی بازی و نه در راموس تایم نتوانست کاری از پیش ببرد و اتفاقا یکی دو بار نیز اسیر بازیکنان تیم ملی ایران شد.

عکس ویژه؛ فواره‌ای به نام راموس!

به گزارش "ورزش سه"، راموس یکی از انبوه ستاره های تیم ملی اسپانیا بود که در دیدار روز گذشته برابر ایران به میدان رفت. کاپیتان اسپانیایی ها دقیقا یکی از بازیکنانی محسوب می شد که پیش از آغاز بازی به عنوان بازیکنی خطرناک از او نام برده می شد که میتواند علاوه بر حضور موفق در دفاع، در گلزنی هم موثر باشد اما این اتفاق هرگز نیفتاد.


بازیکنان تیم ملی نه تنها بارها با حرکات ویرانگر خود خط دفاعی اسپانیا و در راس آنها راموس را ناکام گذاشتند که مقابل هجوم های این مدافع گلزن نیز ایستادگی کردند تا این بار این بازیکن نه به دلیل گلزنی و نجات تیمش که به دلیل انجام حرکاتی اینچنینی که در تصویرپیداست جلب توجه کند! راموس که پیش بینی حریفی به مراتب آسانتر را می کرد در دومین دیدار جام جهانی نیز نتوانست کاری برای تیمش از پیش ببرد تا پس از تصویر مصدوم کردن محمد صلاح، این عکس از او را به عنوان مهمترین عکس های راموس در ماه اخیر بنامیم.


عکس: امیرحسین خیرخواه

 

دیدگاه‌ها