کد خبر : 1532597 | 31 خرداد 1397 ساعت 19:25 | 209.1K بازدید | 0 دیدگاه

جلسه تاج و سلطانی‌فر برای امارات ۲۰۱۹؛

کی‌روش در جام ملت‌های آسیا سرمربی تیم ملی است

کی‌روش در جام ملت‌های آسیا سرمربی تیم ملی است

کی‌روش در جام ملت‌های آسیا سرمربی تیم ملی است

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تاج در گفت‌وگوی تلفنی با اخبار ورزشی شبکه سه سیما اظهار کرد: پیام راهگشای مقام معظم رهبری که واقعا موجب مسرت و خوشحالی آحاد جامعه فوتبال کشور شد؛ این پیام هر چند کم ولی حاوی مطالب بسیار مهمی بود؛ جامعه فوتبال متوجه شد که مقام معظم رهبری بازی را دیدند و مورد عنایت قرار دادند و از این همت و پشتکار جوانان این مرز و بوم خوشحال هستند.

 

او ادامه داد: افتخاراتی که در فوتسال آقایان و بانوان و فوتبال ساحلی کسب کردیم، شرایط بسیار خوبی را مهیا می‌کند تا بتوانیم اوامر مقام معظم رهبری را حداقل  در فوتبال اجرایی کنیم.

 

رییس فدراسیون فوتبال ایران در مورد اقداماتی که انجام دادند، ابراز کرد: احساس می‌کنم بهترین کاری که فدراسیون می‌توانست انجام دهد، تمدید قرارداد آقای کی‌روش و گرفتن ساختمان ایفمارک به تیم ملی بود که نقطه قوتی برای بازیکن‌سازی و آماده‌سازی تیم ملی شد؛ پیراهن، هواپیمای چارتر و بازی‌های تدارکاتی خوبی هم برای تیم ملی فراهم کردیم که این مجموعه کارها به رقم خوردن این نتایج در جام جهانی کمک کرد.

 

تاج یادآور شد: به حواشی‌ای که گاهی در فوتبال مرسوم است و در همه جای دنیا هم وجود دارد، فدراسیون خیلی اهمیت نداد و همه هم و غم خود را آماده‌سازی تیم ملی گذاشته بود؛ باشگاه‌ها و هیأت‌های فوتبال سراسر کشور کمک کردند و به هر جهت باید حاصل‌اش همین می‌شد که خوشبختانه امروز نتایج آن را می‌بینیم؛ امیدوار هستم در بازی سوم جام جهانی نیز بتوانیم در خور شان کشور عزیزمان بازی کنیم و خودم خیلی امیدوار هستم.

 

او پیرامون جلسه فوق‌العاده‌ای که امروز در وزارت ورزش برگزار شد، گفت: جلسه‌ای با وزیر محترم ورزش و جوانان، آقای دکتر سلطانی‌فر داشتیم؛ بیشترین بحث ما برنامه‌ریزی برای بازی سوم جهانی بود که باید چه اقداماتی انجام دهیم؛ باید روی برد، مساوی و خدایی ناکرده باخت  تحلیل داشته باشیم؛ روی یک برنامه‌ریزی کار شد که برای هر سه گزینه پیش‌بینی و تدابیری داشته باشیم.

 

رییس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه بحث دوم امروز در جلسه وزارت ورزش، برنامه‌ریزی برای جام ملت‌های آسیا بود، عنوان کرد: روند آماده‌سازی در جام ملت‌های آسیا، کمپی که باید در امارات داشته باشیم و هشت مسابقه‌ای که آقای کی‌روش برای این رقابت‌ها برنامه‌ریزی کرده است، دیگر موضوعی بود که امروز در جلسه مورد بحث قرار گرفت.

 

تاج اضافه کرد: امروز برنامه‌ریزی خاصی برای این موضوع انجام دادیم که حمایت وزارت ورزش و جوانان را هم دنبال خودمان داریم تا ان‌شاالله بتوانیم با اقتدار جام ملت‌های آسیا را پشت سر بگذاریم.

 

از این صحبت‌های تاج می‌توان برداشت کرد که کارلوس کی‌روش تا جام ملت‌های آسیا سرمربی تیم ملی ایران خواهد بود و حتی کمپی که قرار است در امارات حضور داشته باشند، برنامه تمرینی و مسابقات تدارکاتی را نیز به فدراسیون ارائه داده است.

 

پیش از این اخباری مبنی بر تمدید قرارداد فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش تا پایان جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا مطرح شده بود ولی اظهارات امروز مهدی تاج این موضوع را تایید کرد.

 

بدون تردید نتایج و عملکردی که تیم ملی ایران در دو مسابقه اخیر جام جهانی ۲۰۱۸ برابر تیم‌های مراکش و اسپانیا داشته و با کسب سه امتیاز برای ایران همراه بوده تاثیر زیادی در برگزاری جلسه فوق‌العاده امروز سلطانی‌فر و تاج برای ادامه همکاری با کارلوس کی‌روش و بررسی برنامه‌های او تا پایان جام ملت‌های آسیا داشته است.

دیدگاه‌ها