کد خبر : 1532629 | 31 خرداد 1397 ساعت 22:10 | 30.2K بازدید | 0 دیدگاه

معرفی ۱۱ بازیکن آرژانتین و کرواسی

خورخه سامپائولی و زلاتکو دالیچ ۱۱ بازیکن تیم‌های آرژانتین و کرواسی را اعلام کردند.

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین مسابقه گروه D جام جهانی تیم‌های ملی آرژانتین و کرواسی از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در ورزشگاه نیژنی نووگوراد به قضاوت روشن ایرماتوف ازبکستانی به مصاف هم می‌روند.

 

ترکیب تیم ملی آرژانتین در بازی امشب برابر کرواسی را ویلفرد کابایرو، گابریل مرکادو، نیکولاس اوتامندی، نیکولاس تالیافیکو، خاویر ماسکرانو، انزو پرز، ادواردو سالویو، مارکوس آکونا، لیونل مسی، ماکسیمیلیانو مسا و سرخیو آگوئرو تشکیل می‌دهند که امیدوار هستند به نخستین پیروزی در این رقابت‌ها برسند.

 

مارکوس روخو، لوکاس بیلیا و آنخل دی‌ماریا سه بازیکنی هستند که با وجود حضور در بازی اخیرشان مقابل ایسلند، در این دیدار نیمکت‌نشین شدند و جای خود را به مرکادو، انزو پرز و مارکوس اکونا داده‌اند.

 

دانیل سوباسیچ، دیان لوورن، دوماگوج ویدا، سیمه ورسالیکو، ایوان استرینیچ، ایوان راکیتیچ، مارسلو بروزوویچ، لوکا مودریچ، آنته ربیچ، ایوان پریشیچ و ماریو مانژوکیچ نیز ۱۱ بازیکن منتخب زلاتکو دالیچ هستند که از ابتدا برابر آرژانتین به میدان می‌روند.

 

نیمکت‌نشینی آندری کراماریچ و حضور مارسلو بروزوویچ در ترکیب کرواسی، تنها تغییر این تیم نسبت به بازی اخیرشان برابر نیجریه است.

 

1312730

 

1312731

دیدگاه‌ها