کد خبر : 1532647 | 31 خرداد 1397 ساعت 22:56 | 39.7K بازدید | 0 دیدگاه

موقعیت‌های اسپانیا خطرناک نبود

هاشمیان: ایران - پرتغال را پیش بینی نمی‌کنم

هاشمیان می گوید روز گذشته پس از بازی با توجه به نمایش بازیکنان خوشحال ورزشگاه را ترک کرده است.

هاشمیان: ایران - پرتغال را پیش بینی نمی‌کنم

به گزارش "وررش سه"، وحید هاشمیان که برای دیدن بازی های جام جهانی به  روسیه سفر کرده در گفت و گو با خبرنگار ما درباره دیدار تیم ملی ایران برابر اسپانیا گفت: از باخت تیم ملی ناراحت شدم، از معدود بازی های ایران بود که وقتی ایران باخت، ناراحت استادیوم را ترک نکردم، خوشحال بودم که ایران یک بازی مردانه انجام داد. همه بازیکنان تا جایی که توانستند تلاش کردند. از دیروز تا کنون بازیکنان، مربیان و حتی همسایه هایم در آلمان پیام دادند و گفتند ایران چقدرخوب مقاومت کرد و توانست بازی خوبی انجام بدهد.

 

وی افزود: واقعیت این است که فوتبال اسپانیا از فوتبال ما بسیار برتر است، اما بازیکنان ما در بازی با تلاشی که کردند چیز دیگری را نشان دادند، حفظ توپ بیشتر در اختیار آنها بود اما وقتی موقعیت های خطرناک  را مشاهده می کنیم ایران دو خطر ٩٩درصدی ایجاد کرد اما موقعیت های آنها آنچنان خطرناک نبودند.


هاشمیان افزود: گلی که زدند روی تراکم خط دفاع و اشتباه به ثمر رسید و به نوعی حادثه ای بود اما در مجموع من راضی هستم و مردمی که اکنون در کازان هستند از این نمایش راضی هستند.

 

ستاره سابق تیم ملی ایران درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی با پرتغال گفت: هرچه گفته ام اشتباه شده است، من قبل از بازی با مراکش گفتم ٢-١ می بریم اما وقتی ٢٠دقیقه ابتدایی بازی را دیدم نظرم عوض شد و گفتم شکست می خوریم که درست در نیامد، درباره بازی با پرتغال نمی توانم نظری بدهم اما امیدوارم که بازیکنان نمایش درخشانی داشته باشند و توقع دارم که بازیکنان به مانند دیدار با اسپانیا بازی کنند، نمایش درخشانی داشته باشند و بتوانند تاکتیک کادرفنی را ایجاد کنند اما نباید از تاثیر هواداران بگذریم که در ورزشگاه حمایت فوق العاده ای انجام دادند.

دیدگاه‌ها