کد خبر : 1532757 | 01 تیر 1397 ساعت 14:42 | 38.3K بازدید | 0 دیدگاه

کارواخال افشا کرد

آلبا به لوپتگی: در ال کلاسیکو عذابت خواهیم داد!

خبر اخراج لوپتگی از تیم ملی اسپانیا، در فاصله دو روز تا شروع جام جهانی، باعث شگفتی همه اسپانیایی ها و همچنین فوتبال دوستان دنیا شد.

آلبا به لوپتگی: در ال کلاسیکو عذابت خواهیم داد!

به گزارش "ورزش سه"، لوپتگی به خاطر پذیرش هدایت رئال و عدم اطلاع رسانی درست به فدراسیون فوتبال اسپانیا، از سمت خود برکنار شد.

 

 

1312900

 

 

دنی کارواخال در مصاحبه با کادنا کوپه و در همین رابطه گفت:« خبر قبول مربیگری رئال را از خود لوپتگی شنیدیم. البته روز قبلش راموس چیزهایی به من گفته بود.

لوپتگی در حضور همه بازیکنان این خبر را اعلام کرد و گفت که می خواسته قبل از جام جهانی تکلیفش را مشخص کند تا فقط روی بازی های جام تمرکز داشته باشد. آلبا(دفاع چپ بارسا)پس از شنیدن این خبر به لوپتگی گفت که در ال کلاسیکو عذابت خواهیم داد. همه پس از شنیدن گفته آلبا خندیدند و کلا جو مساعدی در تیم ملی وجود داشت.

سپس شنیدیم که او اخراج شده است. واضح است که همه حیرت زده بودیم و خبر بسیار عجیبی بود اما تصمیم فدراسیون را علی رغم میل باطنی باید می پذیرفتیم و حالا برای موفقیت در جام جهانی هم قسم شده ایم. لوپتگی بهترین مربی است که داشته ام و او همواره خود را نزدیک به بازیکنان  می بیند و سعی می کند بهترین بازدهی را از آنها بگیرد.»

 

 

1304090

 

 

رونالدو:« مقابل او زجر کشیدیم و سه گل به ما زد. امیدوارم در ادامه جام، هرگز چنان اتفاقی برای مان تکرار نشود. پس از فینال لیگ قهرمانان با رونالدو بارها صحبت کرده ام. نمی دانم او خواهد رفت یا در رئال می ماند. اگر بماند که خوشحال خواهیم شد و اگر برود، برایش آرزوی موفقیت می کنم.»

 

زیدان:« از خبر استعفای او شگفت زده شدم. از آن روز باهم صحبت نکرده ایم ولی مطمئنم که در کمپ رئال بار دیگر یکدیگر را خواهیم دید. با او سال های بسیار خوبی داشتیم.»

 

دیدگاه‌ها