کد خبر : 1532873 | 01 تیر 1397 ساعت 21:36 | 49.2K بازدید | 0 دیدگاه

لایو ببینید

گفت و گوی زنده سروش رفیعی در آنتن

هافبک محبوب و تکنیکی سابق پرسپولیس امشب در گفت و گوی زنده با آنتن به سوالاتی که پیرامون آینده اش، پرسپولیس و تیم ملی پاسخ می دهد.

گفت و گوی زنده سروش رفیعی در آنتن

به گزارش" ورزش سه"، سروش رفیعی شماره هفت پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم بعد از یک فصل حضور در فوتبال قطر و تیم الخور، حالا باردیگر تبدیل به یکی از ستاره های مطرح نقل و انتقالات فوتبال ایران شده است. رفیعی که با وجود دعوت به آخرین اردوی تیم ملی همراه تیم به جام جهانی روسیه نرفت امشب میهمان برنامه زنده «آنتن» است و قرار است به سوالات زیادی که پیرامون تیم آینده اش ، پرسپولیس، تیم ملی و دیگر مسایل وجود دارد پاسخ دهد.


رفیعی که با فولاد در فوتبال ایران مطرح شد بعداز قهرمانی با این تیم در ماجرای سربازگیت راهی تراکتورسازی شد و بعد از دوسال حضور در این تیم عاقبت در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم و با پایان خدمتش به پرسپولیس آمد. او خیلی زود و در همان مدت نیم فصل تبدیل به یکی از بازیکنان محبوب تیم پرسپولیس شد و با این تیم علاوه بر قهرمانی در لیگ برتر به جمع چهارتیم برتر لیگ قهرمانان آسیا راه یافت. او اما در پایان لیگ شانزدهم هواداران پرسپولیس را شگفت زده کرده و بعد از تنها نیم فصل به لیگ ستارگان قطر رفت. او در فصلی که 18 بازی برای الخور انجام داد و آمار 5 گل و 4 پاس گل را به جا گذاشت با این تیم به مقامی بهتر از هشتم نرسید.

 

 


در پایان رقابت های لیگ قطر یکی از مهمترین اخبار جدایی سروش رفیعی از تیم الخور بود اما مهمتر از آن تیم آینده اش بود چرا هواداران پرسپولیس در انتظار بازگشتی بودند که او وعده اش را داده بود. اما پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز نشد تا محرومیت این تیم باعث شود تا حضور رفیعی در پرسپولیس با موانع بزرگی مواجه شود. اینکه او برای پیوستن به پرسپولیس باید یک نیم فصل صبر کند ماجرا را پیچیده تر کرد. سپاهان به عنوان یک مشتری جدی به دنبال جذب رفیعی برای تیم پرستاره فصل آینده اش بود اما امیرقلعه نویی چند روز قبل رسما اعلام کرد که حضور رفیعی در این تیم منتفی است.


در حالی که پرسپولیسی ها در انتظار بازگشت شماره هفت محبوبشان هستند و حتی شاید توقع دارند که او یک نیم فصل را در تیمی دیگر سپری کرده و از نیم فصل دوم به این تیم بیاید برانکو در آخرین مصاحبه اش اعلام کرد که اولویت اول سروش رفیعی قطر است. حالا باید دید یکی از بهترین و محبوب ترین هافبک های فوتبال ایران فصل بعد را در کدام لیگ و با چه تیمی حضور خواهد داشت؟


مصاحبه زنده او در سایت آنتن به بسیاری از ابهامات و سوالات پیرامون او پاسخ خواهد داد

دیدگاه‌ها