کد خبر : 1532969 | 02 تیر 1397 ساعت 11:43 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار شکست طلسم "اشه" در جام جهانی

بازیکنی که پیش بینی می شد در جام جهانی عصای دست سرمربی پرتغالی ایران باشد هیچ بعید نیست دومین حضور در جام جهانی را بدون یک دقیقه بازی تجربه کند.

در انتظار شکست طلسم "اشه" در جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، حضور نصف و نیمه در بازی های تدارکاتی قبل از آغاز جام جهانی این نوید را داد تا اشکان دژاگه با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت طولانی مدت برای دقایقی هم شده عصای دست کارلوس کی روش در گروه مرگ جام جهانی 2018 روسیه شود اما این اتفاق در دو بازی مهم برابر مراکش و اسپانیا رخ نداد تا اشکان تنها به عنوان نیمکت نشین تماشاگر بازی های ایران باشد.


ستاره دو ملیتی ایران بعد از این که دوران عجیبی را در فوتبال باشگاهی سپری کرد بعد از مصدومیت در تمرینات ناتینگهام فارست حضورش در جمع ملی پوشان ایران در جام جهانی نیز در هاله ای از ابهام قرار گرفت اما کی روش که خوب می دانست بازیکنی مثل اشکان با آن کلاس فوتبالی و تجربه می تواند در جنگ با رقیبان سرشناس گروه کارساز باشد به امید بهبود کاپیتان دوم ایران او را در فهرست مسافران روسیه قرار داد غافل از این که شرایط بدنی اشه این اجازه را به او نمی دهد که حداقل در دو بازی ابتدایی به میدان برود.


بعد از برد برابر مراکش و شکست برابر اسپانیا حالا تنها یک بازی سرنوشت ساز برای ایران باقی مانده است، جدالی که مسلما حضور اشکان دژآگه در ترکیب تیم ملی می تواند کیفیت میانه میدان را بیشتر از دو بازی قبل کند البته به شرطی که اشکان بتواند همان انتظاراتی که از او می رود، را برآورده کند. کی روش که شناخت کاملی از تیم ملی پرتغال دارد مسلما بدش نمی آید بازیکنی مثل دژاگه را در میانه میدان داشته باشد به خصوص در روزی که او برای جاودانگی و خلق شگفتی بزرگ نیاز به برد مقابل کشورش دارد.


با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید اشکان دژاگه در دومین جام جهانی متوالی که نامش در فهرست اصلی ایران قرار گرفته می تواند طلسم بازی نکردن را بشکند یا نه؟ اتفاقی که در سرنوشت نهایی ایران در این جام نیز می تواند تاثیرگذار باشد به خصوص اگر "اشه" در فرم مطلوب و باانگیزه به میدان برود.

دیدگاه‌ها