کد خبر : 1533033 | 02 تیر 1397 ساعت 15:33 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

قطعا استراتژی کی روش نسبت به بازی با اسپانیا تغییر می کند

صالح: زمان صعود تیم ملی فرا رسیده است

مربی سابق پیکان می گوید زمان آن رسیده است تیم ملی توانایی های خود را در بخش تهاجمی هم نشان بدهد.

صالح: زمان صعود تیم ملی فرا رسیده است

مجید صالح در این باره به ورزش سه گفت: ما در این جام جهانی و جام قبلی توانایی های خود را در بخش دفاعی نشان دادیم و همه می دانند ما در این بخش خیلی خوب هستیم. حال همه منتظر هستند ببینند اگر ایران عقب بیفتد می تواند جبران کند یا نه. من یادم نمی آید تیم ملی در بازی عقب افتاده باشد و بتواند جبران کند. در بازی با اسپانیا نشان دادیم می توانیم به گل هم برسیم. اگر ویدئو چک نبود داور آن گل را درست اعلام کرده بود و ما نشان دادیم توان حمله کردن را داریم.


او ادامه داد: ما باید نشان بدهیم توان حمله کردن را هم داریم چون در جام ملت ها اگر آقای کی روش سرمربی تیم ملی باشند باید حمله کنیم و حریفان مان را شکست بدهیم، در آن بازی ها دیگر فرصتی برای دفاع کردن نیست و اگر می خواهیم قهرمان شویم باید حمله کنیم و همه حریف ها را شکست بدهیم. 


مربی سابق پیکان در مورد بازی با پرتغال هم می گوید: بازی با پرتغال این خوبی را دارد که می توانیم بازنده باشیم ولی بگوییم امتیاز خوبی گرفته ایم  یا می توانیم مساوی بگیریم و با 4 امتیاز صعود نکنیم و به امتیازهایی که گرفته ایم افتخار کنیم؛ با این شرایط می توانیم  ثابت کنیم در بخش حمله تیم خوبی هستیم و برویم فوتبال بازی کنیم که فکر می کنم اگر این اتفاق بیفتد زمان صعود و تاریخ سازی ما فرا رسیده است.


وی افزود : استراتژی بازی دست کی روش است ولی  فکر می کنم مردم تا همین جا هم از عملکرد تیم ملی راضی هستند. حتی بخشی از انتقادها که در مورد بازیکنان وجود داشت هم الان برطرف شده است که من فکر می کنم اتفاق خوب نبود و نباید به آنها حمله می کردیم. اگر بازیکنانی که گل به خودی زدند در تیم ما بودند مردم با آنها چه کار می کردند. 


صالح در مورد استراتژی تیم ملی می گوید: در هر صورت خیلی ها راضی هستند و تیم ملی در بین مردم محبوبیت دارد و فکر می کنم باید برویم و بازی هجومی انجام بدهیم. بعد از قرعه کشی همه می گفتند ایران شانس صعود ندارد ولی الان شانس این تیم در کنار 2 تیم دیگر بسیار بالا است. فکر می کنم اگر بازیکنان با فراغ بال و بدون اینکه فکر کنند چه می شود بروند برای بردن می توانند این کار بزرگ را انجام بدهند. من خودم هم بازیکن بوده ام و هم مربی و  وقتی بازیکن استرس نداشته باشد می تواند کارهای بزرگی انجام بدهد و فکر می کنم الان فشاری روی بازیکنان نیست چون همه راضی هستند.


مربی سابق پیکان در پاسخ با این سوال که آیا تیم ملی می تواند با فوتبال تهاجمی پرتغال را شکست بدهد یا نه هم گفت: این که اصلا منطقی نیست، باید اول گل نخوریم، شاید بخشی از فوتبال ما شبیه به بازی با اسپانیا باشد ولی الان تا دقیقه  90 نتیجه صفر بر صفر نمی خواهیم و اندیشه های آقای کی روش قطعا نسبت به بازی با اسپانیا متفاوت است. 


صالح در پایان در مورد شانس صعود ایران هم می گوید: خیلی امکان بالایی دارد صعود کنیم. اگر روح تیم ما بالا باشد می توانیم کار بزرگی انجام بدهیم. سنگال در جام جهانی 2002 فرانسه را حذف کرد و الان هم دو تیم آرژانتین و آلمان شرایط خوبی ندارند، وقتی این اتفاق ها در گروه های دیگر در حال رخ دادن است چه اشکالی دارد ما هم یکی از تیم های صعود کننده باشیم؟

دیدگاه‌ها