کد خبر : 1533353 | 03 تیر 1397 ساعت 18:44 | 73.9K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی از تریپل R کارلوس کی‌روش !

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از سه فاکتوری که تشکیل دهنده تیم ملی فوتبال ایران هستند، در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر پرتغال صحبت کرد.

رونمایی از تریپل R کارلوس کی‌روش ! 

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم ملی ساعتی پیش روبروی اصحاب رسانه قرار گرفت تا به سوالات خبرنگاران در مورد دیدار ایران برابر پرتغال که به دلیل قرار گرفتن کی روش مقابل کشور خود از حساسیت و جذابیت دو چندانی هم برخوردار شده، پاسخ دهد.


یکی از نکات جالب توجه این نشست خبری زمانی رخ داد که یکی از خبرنگاران برای مطرح کردن سوال خود از تعبیر عجیبی استفاده کرد؛ خبرنگار پرتغالی شبکه اسپور تی وی پرتغال از کارلوس کی روش این سوال را پرسید که آیا شما در دیدار پیش رو بازیکنان خود را با روحیه درنده خوبی به زمین مسابقه می فرستید که سرمربی تیم ملی نیز با هوشمندی از تعبیر جالب تری برای پاسخ به سوال این خبرنگار استفاده کرد.


کی روش در پاسخ به سوال این خبرنگار گفت: « من فکر می کنم این خیلی سخت است؛ چرا که فرناندو حیوانات زیادی دارد و آنها می توانند به سختی گاز بگیرند. ما فلسفه خودمان را داریم که از سه حرف آر شروع می شود. ما واقع بین هستیم، ما احترام خواهیم گذاشت و همانطور که گفتم پرتغال فقط یک نامزد نیست و  دنیا آن را محبوب می داند. 


کی روش در مصاحبه خود از سه کلمه انگلیسRespect ، Reality و Romanticim استفاده کرد تا پاسخ هوشمندانه ای به این سوال داشته باشد.


جالب اینکه معمولا  "تریپل آر" در فوتبال دنیا معمولا به سه رونالدو، ریوالدو و رونالدینیو اشاره دارد؛ سه بازیکنی که الهام بخش دنیای فوتبال بوده اند.

دیدگاه‌ها