کد خبر : 1533371 | 03 تیر 1397 ساعت 19:36 | 57.7K بازدید | 0 دیدگاه

عجیب ترین هت‌تریک جام علیه کریستیانو

هری کین موفق شد سه گل به پاناما بزند و در صدر جدول گلزنان جام جهانی 2018 قرار بگیرد اما هت تریک او تعجب فوتبال دوستان را به همراه داشت.

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان تیم ملی انگلستان ناجی آن ها در جدال با تونس به شمار می رفت و با سه گلی که در بازی با پاناما زد، نقش محوری خود را بیش از هر زمان دیگری در این تیم نشان داد. او که فصل فوق العاده ای را با تاتنهام سپری کرده است، اکنون با 5 گل در صدر جدول گلزنان جام قرار دارد و اگر امشب اتفاق عجیبی رخ ندهد، تا پایان راند دوم مرحله گروهی، آقای گل خواهد ماند.

 

اما هت تریک کین مقابل پاناما با گل های عجیبی رقم خورد. گل نخست در دقیقه 22 و از روی نقطه پنالتی وارد دروازه پانامایی ها شد و گل دوم، در وقت های اضافی نیمه نخست و بازهم از روی نقطه پنالتی بود. کین که پنالتی زن نخست تاتنهام به شمار می رود با دو پنالتی دیدنی، به کریستیانو رونالدو رسید.

 

 این پایان کار نبود، در اواسط نیمه دوم لوفتوس چیک از پشت محوطه جریمه شوتی آرام روانه دروازه پاناما کرد که ضربه او در میانه راه به کاپیتان سه شیرها خورد و وارد دروازه شد.

 

در بازی مقابل تونس نیز هری کین با فرصت طلبی در محوطه جریمه تونس، 2 ضربه سر ناکام هم تیمی هایش را تبدیل به گل کرد تا به تنهایی بیش از نصف گل های انگلستان را به ثمر برساند.

 

 

1313684

 

1313683

 

1313682

دیدگاه‌ها