کد خبر : 1533387 | 03 تیر 1397 ساعت 21:35 | 39.6K بازدید | 0 دیدگاه

بوسکتس: مراکش برابر ایران بدشانس بود

سرخیو بوسکتس، هافبک تیم ملی اسپانیا پیروز شدن در دیدار مقابل مراکش را دشوار تلقی کرد.

بوسکتس: مراکش برابر ایران بدشانس بود

به گزارش "ورزش سه"، بوسکتس در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل مراکش اذعان داشت لیاقت حریف این نبوده که در این جام بدون امتیاز باشند و آنها تا اینجا مسابقات تیمی بدشانس بوده اند.

 

سرخیو بوستکس گفت: "بازیکنان بزرگی در خط میانی اسپانیا وجود دارند که هر کدام ویژکی و سبک بازی خود را دارا هستند. کوکه نیز یکی از بهترین هافبک های لاروخاست و از بازیکنانی است که می تواند کنار من در میانه میدان قرار بگیرد اما هر بازیکنی در ترکیب خط میانی بازی کند شما احساس راحتی می کنید زیرا همه بازیکنان از سطح بالایی برخوردار بوده و در نهایت با حضور همه بازیکنان در حمله و دفاع، قدرت تیمی ساخته می شود.

 

1313701

 

می دانم که ممکن است با دریافت کارت بازی بعدی را از دست بدهم اما قوانین جام جهانی اینگونه است و من همچنان در اختیار سرمربی هستم و علیرغم این ریسک، بهترین بازی خود را همانند دیدار دوم انجام خواهد داد.

 

حذف مراکش نشان داد فوتبال چندان عادلانه نیست و این تیم کیفیتی داشته که بیش از یک امتیاز ارزش داشته است و آنها در 2 بازی اول خود بدشانس بوده اند زیرا برابر ایران آنها در لحظات آخر گل خوردند اما ضربات ایستگاهی در فوتبال اهمیت زیادی دارد. کسب پیروزی برابر مراکش بسیار دشوار است زیرا علیرغم بدون امتیاز بودن، آنها تیمی باکیفیت هستند.

 

بازی ها نزدیک بوده و گرچه ما علاقه داریم راحت تر و با اختلاف گل بیشتر پیروز شویم تا رقبا هیچ شانسی نداشته باشند، اما جام جهانی متفاوت است.

 

مثلا در دیدار برابر پرتغال آنها تا اواخر بازی از ما عقب بودند و تغییر سیستم دادند که این کار یا باعث می شود شما بازی را راحت کنترل کنید و یا گل دریافت کنید. در دیدار برابر پرتغال ما به جریان بازی مسلط بودیم اما از روی ضربات ایستگاهی دروازه ما باز شد.

دیدگاه‌ها