کد خبر : 1533401 | 03 تیر 1397 ساعت 21:25 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

سانتوس حق را به کی روش داد

فوتبال تقابل با کشور مادر را نمی‌شناسد

سرمربی پرتغالی ایران فردا در حساس‌ترین بازی تاریخ بین دو کشور مقابل پرتغال قرار خواهد گرفت.

فوتبال تقابل با کشور مادر را نمی‌شناسد

به گزارش “ورزش سه”، کارلوس کی‌روش در هشتمین سال حضور خود در فوتبال ایران یک جدال دراماتیک را پیش رو دارد. ایران در آستانه تاریخ‌سازی قرار دارد و باید برای صعود به مرحله بعدی در سومین بازی مقابل پرتغال به برتری دست یابد.


سرمربی پرتغالی ایران البته در صورت دستیابی به این افتخار تاریخی برای فوتبال ایران باعث خواهد شد تا کشورش به عنوان آخرین قهرمان اروپا از این رقابت‌ها حذف شود. مساله‌ای که با اعتراف کی روش مبنی بر دریافت پیام‌هایی تهدیدآمیز همراه شده است. 


فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال در مورد اینکه او نیز تجربه حضور در کشوری دیگر را داشته و اکنون حس کی‌روش را چطور ارزیابی می‌کند گفت: او همکار و دوست من در طول ۳۵ سال است و دوستی ما فردا متوقف نخواهد شد. او و من طی روزهای قبل یک شرایط سخت را تحمل کردیم تا به این مرحله و جایگاه برسیم و ما حتی روزهایی داشتیم که توانایی پرداخت پول حضور در کنار تیم را نداشتیم و با اتوبوس می‌رفتیم اما فردا مثل یک دوست همیشگی برای پیروزی جایی که به آن تعهد داریم خواهیم جنگید.


سانتوس با اعلام اینکه در فوتبال وقوع چنین اتفاقاتی اجتناب ناپذیر است گفت: هیچکس را نمی‌توان به این خاطر سرزنش کرد. ما همیشه با انتخاب این شغل خودمان را در معرض چنین اتفاقی قرار می‌دهیم و نمی‌توانیم به طبیعت و قواعد فوتبال که پیروزی طلبی و بازی جوانمردانه است پشت کنیم و اکنون نیز طبیعی است هر دو مربی در تلاش برای پیروزی تیم خود باشند و بازی فوتبال را نمیتوان فدای سرزمین مادری کرد.

دیدگاه‌ها