کد خبر : 1533406 | 03 تیر 1397 ساعت 21:37 | 201.8K بازدید | 0 دیدگاه

صحبت درباره ویدئو چک بهانه‌جویی است 

از سانتوس به کی‌روش: داورها تاثیرگذار نیستند!

سرمربی تیم ملی پرتغال می‌گوید داوران ویدئویی تاثیری در نتایج مسابقات ندارند و مطرح کردن این مسائل بهانه‌جویی است.

از سانتوس به کی‌روش: داورها تاثیرگذار نیستند!

به گزارش "ورزش سه"، فرناندو سانتوس در نشست خبری قبل از بازی با ایران در خصوص رویارویی با کارلوس کی‌روش و انتظارش از اتفاقات این دیدار گفت: من این فرصت را داشتم که نه فقط دو دیدار قبلی، بلکه سایر مسابقات گذشته تیم ایران را هم تماشا کنم و مطمئن هستم ایران تیم قدرتمندی است چراکه در 10 دیدار 9 پیروزی و یک تساوی داشته است.

 

او ادامه داد: آنها تیمی سازمان یافته هستند و برای دومین بار پیاپی است که در جام جهانی حضور پیدا می‌کنند و بازیکنان تیم ایران در لیگ‌های اروپایی مانند روسیه و یونان به میدان می‌روند.

 

سرمربی تیم ملی پرتغال اضافه کرد: شاید بعضی‌ها بازی‌های ایران را تماشا نکرده باشند، اما من به خاطر کارم بازی‌های آنها را دیده‌ام؛ بازیکنان ایران به خوبی می‌دانند چطور از ضدحملات استفاده کنند و مطمئنا بازی فوق‌العاده‌ای خواهد بود.

 

سانتوس عنوان کرد: هم من به دنبال پیروزی هستم و هم کی‌روش و مطمئنا این اتفاق موجب می‌شود بازی جذابی شاهد باشیم.

 

او در مورد اینکه کارلوس کی‌روش مقابل تیم کشورش قرار گرفته است، اظهار کرد: هر کسی حس خودش را دارد؛ من هم می‌خواستم در بازی‌های تیمم پیروز شوم، حتی اگر مقابل تیم کشورم بازی کنم و مطمئنا هر تیمی به دنبال پیروزی است.

 

سرمربی پرتغال در خصوص حواشی زیادی که برای بی‌دقتی کمک داوران ویدئویی مطرح شده است، عنوان کرد: من در مورد ویدئو چک صحبت نمی‌کنم؛ این موارد بهانه جویی است؛ در دیدار مقابل مراکش اگر گل رونالدو پذیرفته نمی‌شد، باید داور برای ما پنالتی می‌گرفت؛ فکر نمی‌کنم و اینطور نیست که داوری‌ها روی نتایج تاثیر بگذارد.

 

همه تیم ها نشان داده اند که به دنبال پیروزی هستند و ایران هم تیم بسیار خوبی است. همه تیم ها هم با 23 بازیکن آماده اند و اینطور نیست که یک تیم بازیکن داشته باشد و تیم دیگر نه.

 

سانتوس در خصوص سرنوشت‌ساز بودن نتیجه دیدار با ایران گفت: ما ویژگی‌های این بازی را می‌دانیم؛ مسابقه با ایران برای تیم صعود کننده تعیین کننده است و هر دو تیم می‌خواهند به مرحله بعد برسند؛ ما باید تلاش کنیم و معتقدم از کیفیت لازم برای شکست دادن ایران برخوردار هستیم، اما ایران هم تیم خیلی خوب و به نظرم بهترین تیم آسیا است.

 

او در مورد وضعیت مصدومیت ژوآ موتینیو ابراز کرد: او در حال تمرین است و ما فردا از بین همین 23 بازیکن ترکیب را انتخاب می‌کنیم.

 

«شما دو هفته است که در روسیه هستید، آیا با خانواده‌تان در مورد زمان بازگشت صحبت کردید؟»؛ سرمربی تیم ملی پرتغال در پاسخ به این سوال گفت: من هر روز با خانواده‌ام صحبت می‌کنم و با مادرم هم حرف می‌زنم، اما نمی‌دانم چه زمانی برمی‌گردیم.

 

سرمربی پرتغال در خصوص رابطه‌اش با کارلوس کی‌روش گفت: ما 35 سال است همدیگر را می‌شناسیم؛ من بازیکن بودم و او مربی و ما رابطه خیلی خوبی داشتیم؛ در همه این سال‌ها اما فردا ما رقیب هستیم و هر کدام به دنبال پیروزی خواهیم بود؛ او هم برای برد ایران تلاش می‌کند.

 

سانتوس درباره سبک بازی ایران و انتقاد اسپانیایی‌ها برای سیستم دفاعی شاگردان کی‌روش عنوان کرد: نمی‌دانم اسپانیایی‌ها چه انتقادی از سبک بازی ایران کردند، اما من قبلا هم گفتم که ایران تیم خوبی است و نظری در مورد صحبت اسپانیایی‌ها ندارم.

 

او تصریح کرد: تیم ایران 6 سال است که با این مربی(کی‌روش) کار می‌کند و در جام جهانی قبلی هم با او در بازی‌ها بود؛ ما اگر می‌خواهیم جاه‌طلب باشیم، باید بهترین بازی را مقابل ایران انجام دهیم.

 

سرمربی تیم ملی پرتغال در خصوص سرنوشت‌ساز شدن نتیجه این مسابقه برای کارلوس کی‌روش گفت: او مطمئنا می‌تواند سرنوشت‌ساز شود؛ او در هر تیمی حضور داشته سرنوشت‌ساز بوده است!

 

سانتوس درباره همکاری‌اش با پرتغال از گذشته تاکنون و تاثیر حضور او مقابل ایران گفت: من در اسپورتینگ مربی او بودم و او در 18 سالگی به منچستریونایتد رفت، اما برای بازی فردا باید بگویم که این تیم پرتغال است که مقابل ایران بازی می‌کند و نه رونالدو برابر ایران.

دیدگاه‌ها