کد خبر : 1533489 | 04 تیر 1397 ساعت 10:35 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

نوانکو کانو از پیروزی تیم ملی کشورش می‌گوید

کری‌خوانی اسطوره‌ی سیاه برای مسی و یارانش

اسطوره‌ی نیجریه‌ای دنیای فوتبال معتقد است تیم ملی کشورش می‌تواند آلبی‌سلسته‌ی تا اینجا ناکام را شکست داده و به مرحله‌ی دوم جام جهانی روسیه قدم بگذارد.

کری‌خوانی اسطوره‌ی سیاه برای مسی و یارانش

به گزارش "ورزش سه"، نوانکو کانو معتقد است نیجریه برای اینکه روز سه‌شنبه در روز سوم بازی‌های گروه D، آرژانتین را غافلگیر کرده و به پیروزی برسد، همه‌ی عناصر و شرایط لازم را در اختیار دارد. شاگردان گرنوت روا در بازی دوم خود در مرحله‌ی گروهی، ایسلند را به لطف دو گل احمد موسا 2-0 شکست دادند تا برای ادامه‌ی راه در جام جهانی انگیزه‌ی مضاعفی پیدا کرده و برای موفقیت خود رویاپردازی کنند. نیجریه برای اینکه به مرحله‌ی دوم تورنمنت صعود کند باید در روز سوم، در استادیوم کرستووسکی شکست نخورد و حتی نتیجه‌ی تساوی هم آنها را به دور بعد خواهد فرستاد.


تیم خورخه سمپائولی از طرف دیگر بعد از دو بازی ضعیف در آستانه‌ی حذف شدن قرار دارد و برای صعود به مرحله‌ی حذفی جام جهانی حتماً باید سوپرایگل‌های نیجریه را شکست دهد.

 

کاپیتان سابق تیم ملی نیجریه برای آرژانتینی‌ها کری‌خوانی کرده و می‌گوید تیم ملی کشورش فرصت خیلی خوبی دارد تا به آرژانتینی‌ها درس تلخی بدهد. کانو در توییتی می‌نویسد " نیجریه در مقابل آرژانتین. باورتان می‌شود ؟ بله می‌تونیم. یعنی می‌توانیم ؟ بله می‌توانیم "


قبل از شروع جام جهانی، شاگردان روا در یک بازی دوستانه که در شهر کراسنودار روسیه برگزار شد آرژانتین را 4-2 شکست دادند. عقاب‌های نیجریه حالا امیدوارند در دیداری که فردا در سنت‌پترزبورگ انجام خواهد شد هم بتوانند پشت مسی و یارانش را به خاک برسانند.


نیجریه در تاریخ  جام‌های جهانی تا کنون موفق به پیروزی بر آلبی‌سلسته نشده و در دیدارهای قبلی دو تیم در تورنمنت‌های قبلی، نیجریه‌ای‌ها همیشه بازنده بوده‌اند.

دیدگاه‌ها