کد خبر : 1533589 | 04 تیر 1397 ساعت 17:24 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان ها آمدند، خریدها معارفه شدند؛

آغاز تمرین آبی ها؛ نه ایده آل، نه بد!

تمرینات آبی پوشان با حضور دو بازوی اصلی شفر در رختکن و با وجود تمامی مشکلات رسما آغاز شد.

آغاز تمرین آبی ها؛ نه ایده آل، نه بد!

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات استقلال تهران بعد از نزدیک به 40 روز تعطیلی در محل تمرین همیشگی آبی ها در شرایطی آغاز شد که مشاهدات اولیه و اتفاقات چند روز اخیر نشان می داد که شرایط خیلی برای شروع فصل مناسب نیست.


با این وجود تلاش های شبانه مسئولان استقلال و همکاری بازیکنان باعث شد تا اولین تمرین آبی ها نه در شرایط ایده آل اما در شرایطی قابل قبول آغاز و برگزار شود.

 

کاپیتان ها آمدند
سرآمد لیست طلبکاران شاید دو بازیکن قدیمی این باشگاه باشند. مهدی رحمتی و خسرو حیدری اما در این جلسه تمرینی حاضر شدند تا شفر با دو بازوی اصلی خود در رختکن به استقبال تمرینات برود و مطمئنا حضور این دو بازیکن می تواند به جمع شدن رختکن استقلال کمک زیادی انجام دهد. فرشید اسماعیلی دیگر بازیکن قدیمی استقلال نیز در محل تمرین آبی پوشان حاضر شد و در کنار سایرین به تمرین پرداخت تا او نیز در تمرین حاضر شود.

 

فرصت فوق العاده برای جوان تر ها
استقلال در نقل و انتقالات بازیکنان پرتعداد جوانی را کسب کرد که قرار است بسیاری از آنها از این تیم راهی دیگر تیم های لیگ برتر و لیگ یک شوند. غیبت ستاره ها مطمئنا در این روزها می تواند به کام این بازیکنان شود. شفر نیز در رختکن خطاب به آنها گفت که باید خود را در تمرینات نشان دهند و راه برای حضور هیچ بازیکنی در تیم اصلی بسته نیست.

 

چشم انتظار تمدید قراردادها
علی قربانی، سرور جپاروف، وریا غفوری و فرشید باقری 4 بازیکنی هستند که به دلیل عدم تمدید قرارداد در این جلسه تمرینی حضور نداشتند. شفر در صحبت های خود به حضور هر چه سریعتر بازیکنان در تمرینات اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد تا این بازیکنان کلیدی را در اختیار داشته باشد.

 

کولی تقریبا در اعتصاب
تنها دستیار خارجی حاضر در این تمرین کولی بود. کولی در بخش پایانی و کلیدی تمرین ترجیح داد بر خلاف همیشه روی صندلی بنشیند و تماشاگر تمرین آبی پوشان شود. طبق صبحت های شفر قرار است به زودی ساناک و یک بدنساز نیز به تیم اضافه شوند و به این ترتیب لیست خارجی ها تکمیل خواهد شد اما همچنان وضعیت آنها مشخص نیست. ساشا شفر نیز طبق گفته پدر به دنبال پیدا کردن مکانی مناسب برای برگزاری کمپ تمرینی است و احتمالا در اردو به تیم ملحق می شود.

 

1282507

 

 

معمای بزرگ؛ غیبت چهره هایی که قرارداد دارند!
جابر انصاری، بهنام برزای، تیام، بویان و حسین حسینی از جمله بازیکنانی هستند که با استقلال قرارداد دارند و در این جلسه تمرینی حاضر نشدند. بعضی از این بازیکنان در لیست خروج قرار دارند و برخی دیگر نیز فعلا با وجود داشتن قرارداد، در تمرینات حضور ندارند تا سرنوشت آنها ابهام بزرگ تمرینات روزهای آینده باشد.

 

خرید های جدید؛ فقط 3 نفر آمدند
میثم تیموری، روح الله باقری و مرتضی آقاخان سه خرید جدید استقلال بودند که در محل تمرین حضور داشتند. فرشاد محمدی مهر و محمد دانشگر در محل تمرین آبی ها حضور نداشتند و البته برخی از بازیکنان جوان نیز با هماهنگی شفر به تمرین نیامدند. بازیکنان جدید استقلال مطمئنا مانند امروز فعلا سوژه اصلی تمرین هستند و لنز های زیادی روی آنها زوم کرده است.

در نهایت اولین تمرین استقلال سبک تر و آسان تر از آن چیزی که پیش بینی می شد به پایان رسید. هر چند این تمرین خیلی باب میل شفر و هواداران نبود اما شاید با توجه به تمامی مشکلات، آبی ها برای شروع نمره قبولی گرفتند.

 

1313946

 

عکس: رضا سعیدی پور

 

دیدگاه‌ها