کد خبر : 1533626 | 04 تیر 1397 ساعت 18:51 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

تیمو ورنر:

تا آلمان پیروز شود گل نزدن من مهم نیست

تیمو ورنر، مهاجم جوان تیم ملی آلمان نگرانی ناکامی خود در گلزنی برای تیم ملی آلمان نیست.

تا آلمان پیروز شود گل نزدن من مهم نیست


به گزارش "ورزش سه"، یوواخیم لوو در جام جهانی روسیه 2018 به تیمو ورنر 22 ساله به عنوان مهاجم اول خود اعتماد کرده اما ورنر هنوز و در جریان 2 دیدار مانشافت مقابل مکزیک و سوئد موفق به گلزنی نشده است.

 

1314017

 

تیمو ورنر گفت: "تا زمانی که آلمان پیروز شود عدم گلزنی من مهم نیست. هر مهاجمی علاقمند به گل زدن است اما من فقط 2 بار تجربه حضور در استادیوم های جام جهانی را داشته ام که این تجربه را با هیچ مبلغی در دنیا عوض نمی کنم.

 

من در لیگ قهرمانان بازی کرده ام اما آن مسابقات با جام جهانی قابل مقایسه نیست. اگر گلزنی هم به تجربه اندوزی من اضافه شود خوشحال کننده است اما مهمترین چیز این است که ما در این مسابقات به پیش برویم. اینکه توپ به شما برسد و فرصت و فضای لازم برای حرکت کردن داشته باشید خوشایند است. سرعت من موضوعی است که ما می توانیم در عمق از آن استفاده کنیم.

 

ماریو گومز همیشه از من حمایت کرده و اولین شخصی بوده که حامی من در تیم ملی است و من را همیشه راهنمایی می کند. وقتی شرایط مطابق میل پیش نمی رود حضور بازیکنی مانند ماریو گومز بسیار مهم است و شما بعد از بازی با سوئد هم دیدید که او چه بازی کند چه نه، از برتری آلمان خوشحال بود."

دیدگاه‌ها