کد خبر : 1533650 | 04 تیر 1397 ساعت 20:45 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

تهران - سارانسک؛ در انتظار یک شب بی خوابی

تیم ملی ایران امشب می تواند اولین صعود از مرحله گروهی را در تاریخ جام جهانی تجربه کند.

تهران - سارانسک؛ در انتظار یک شب بی خوابی

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از 2 ساعت تا شروع یکی از حساس ترین بازی های تاریخ فوتبال ایران باقی مانده است؛ دیداری که در نهایت می تواند حکم به صعود تاریخی شاگردان کارلوس کی روش بدهد و بزرگترین افتخار فوتبالی ایران را در پنجمین دوره حضور در جام جهانی رقم بزند.

 

مردم ایران پیش تر بارها و بارها جشن خیابانی را در اثر پیروزی یک مسابقه فوتبال یا موفقیت در بازی های ملی تجربه کرده اما هیچگاه شادی برای صعود از مرحله یک هشتم را حس نکرده است. اما امشب در صورت کسب نتیجه لازم این اتفاق می تواند رخ بدهد.

در 2 بازی قبلی تیم ایران در جام جهانی، دو نتیجه متفاوت رقم خورد اما پس از هر مسابقه فوتبالدوستان ایرانی به شادی پرداختند چرا که از عملکرد تیم کی روش رضایت کامل داشتند.

امشب نیز مردم ایران امیدوارند در سارانسک و با حمایت ویژه هواداران، ملی پوشان پرتغال را از پیش رو بردارند و به مرحله یک هشتم نهایی برسند؛ اتفاقی که می تواند خواب را به مدت چند ساعت از چشم ایرانی های سارانسک و هموطنان در سراسر کشور بگیرد.

 

هم اکنون از سارانسک، محل بازی ایران و پرتغال خبر رسیده که تعداد ایرانی ها بسیار بیشتر از هواداران تیم ملی پرتغال است و به نظر می رسد ورزشگاه به صورت تمام و کمال در اختیار ایرانی ها باشد!

 

حال باید دید در پایان بازی با پرتغال چه نتیجه ای رقم می خورد، هرچند که طرفداران تیم ملی ایران، بیش از نتیجه به نمایش تیم ملی مقابل قدرت های جهانی توجه دارند و علی رغم باخت مقابل آرژانتین و اسپانیا نیز خوشحالی دسته جمعی انجام داده بودند.

دیدگاه‌ها