کد خبر : 1533797 | 05 تیر 1397 ساعت 08:58 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

قدردانی رئیس‌جمهور از قهرمانان تیم ملی فوتبال

رئیس جمهور در پیامی خطاب به " ورزشکاران و قهرمانان سربلند تیم ملی فوتبال!" نوشت: شما عزیزان که برای تحقق رویاهای یک ملت بزرگ جنگیدید و با خودباوری قابل تحسین سرافراز شدید؛ افتخار آفرین ملتی هستید که نامش با قهرمانی و پهلوانی سرشته شده و قدردان فداکاری ورزشکاران خود است.

قدردانی رئیس‌جمهور از قهرمانان تیم ملی فوتبال

به گزارش "ورزش سه" به نقل از فارس، رئیس جمهور در پیامی به " ورزشکاران و قهرمانان سربلند تیم ملی فوتبال!" ، ضمن تقدیر و تشکر از تمامی دست اندرکاران، مربیان فکور به‌ویژه سر مربی ارزنده تیم، و یکایک فوتبالیست های عزیز تاکید کرد: شما عزیزان که برای تحقق رویاهای یک ملت بزرگ جنگیدید و با خودباوری قابل تحسین سرافراز شدید؛ افتخار آفرین ملتی هستید که نامش با قهرمانی و پهلوانی سرشته شده و قدردان فداکاری ورزشکاران خود است.

 

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 ورزشکاران و قهرمانان سربلند تیم ملی فوتبال!

درود و سپاس خدا بر شما جوانمردان غیرتمند و با صلابت کشورمان که با همت، هوشمندی و بازی های درخشان خود در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه، جلوه دیگری از ملتی یکپارچه، امیدوار و پرتلاش را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذاشتید.

شما عزیزان که برای تحقق رویاهای یک ملت بزرگ جنگیدید و با خودباوری قابل تحسین سرافراز شدید؛ افتخار آفرین ملتی هستید که نامش با قهرمانی و پهلوانی سرشته شده و قدردان فداکاری ورزشکاران خود است.

اینجانب از تمامی دست اندرکاران، مربیان فکور به‌ویژه سر مربی ارزنده تیم، و یکایک فوتبالیست های عزیز تقدیر و تشکر می کنم و موفقیت روزافزون ورزشکاران کشور را در عرصه های مختلف ورزشی، از درگاه خداوند بزرگ مسالت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

 

 

دیدگاه‌ها