کد خبر : 1533870 | 05 تیر 1397 ساعت 13:06 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین اخبار نقل و انتقالات یونایتد

وراتی، کواچیچ و نبیل فکیر به اولدترافورد می‌آیند ؟

بر اساس آخرین گزارشها منچستریونایتد در جذب مارکو وراتی ناکام شده چرا که او قصد دارد با باشگاه فعلی‌اش پاریسن‌ژرمن یک قرارداد جدید پنج‌ساله امضا کند.

وراتی، کواچیچ و نبیل فکیر به اولدترافورد می‌آیند ؟

به گزارش "ورزش سه"، خوزه مورنیو سرمربی یونایتد قصد دارد برای پر کردن جای خالی مروان فلینی، فوتبالیستی در کلاس جهانی استخدام کند، چرا که فلینی بلژیکی همچنان از بستن قرارداد جدید با یونایتد طفره می‌رود.


گفته می‌شود یونایتد قصد دارد با قراردادی به ارزش 75 تا 100 میلیون پوند ملی‌پوش ایتالیایی، مارکو وراتی را به اولدترافورد منتقل کند. ولی حالا با خبرهای جدید به نظر می‌رسد این احتمال وجود دارد که یونایتدی‌ها در رسیدن به این هدف خود موفق نشوند.

 

به ادعای دیلی‌استار، گفتگوها و تلاش برای به خدمت گرفتن وراتی همچنان ادامه دارد و گفته می‌شود پاریسن‌ژرمن به یونایتد گفته حاضر است در ازای دریافت پل پوگبا، علاوه بر وراتی، مبلغی را هم به یونایتدی‌ها پرداخت کند.


از سوی دیگر، فلینی که قراردادش با منچستریونایتد روز یک‌شنبه‌ی آینده به پایان می‌رسد تا کنون از اظهارنظر درباره‌ی آینده‌ی خود سر باز زده.


دیلی‌میل می‌گوید یونایتد به جذب هافبک رئال مادرید، ماتئو کوواچیچ که قصد ترک رئال را دارد هم چشم دوخته.


ازسوی دیگر رئیس باشگاه لیون تلویحاً اشاره کرده که درحالیکه لیورپول برای جذب نبیل فکیر قدمهای زیادی برداشته، اما این احتمال وجود دارد که یونایتد در آخرین لحظه او را جذب کرده و دست لیورپولی‌ها را در پوست گردو بگذارد.

دیدگاه‌ها