کد خبر : 1533897 | 05 تیر 1397 ساعت 15:34 | 34.9K بازدید | 0 دیدگاه

با آن مهار پنالتی در موقعیت صعود قرار گرفتیم

میرزاپور: من نتوانستم بیرانوند توانست

ابراهیم میرزاپور دروازه بان تیم ملی ایران 2006 به عملکرد علیرضا بیرانوند افتخار می کند.

میرزاپور: من نتوانستم بیرانوند توانست

به گزارش "ورزش سه" ابراهیم میرزاپور که با خبرنگار ما صحبت می کرد درباره نمایش روز گذشته بیرانوند گفت: علیرضا احتیاج به من ندارد و همه دیدندکه چقدرعالی و با روحیه کار کرد. او واقعا در طول جام جهانی یکی از بهترین بازیکنان ایران بود و روی گل های خورده نیز کوچکترین تقصیری نداشت. در بازی مقابل اسپانیا او در موقعیت غیرقابل تصوری قرار گرفت و در مسابقه دیروزهم شوت بازیکن پرتغالی به سختی قابل مهار بود و فکر نمی کنم دروازه بانی بتواند این پیش بینی را داشته باشد که چنین توپی ممکن است به سوی دروازه اش شلیک بشود آن هم با این قوس عجیب و غریب که البته مربوط به کیفیت بازیکن حریف بود.


میرزاپور ادامه داد: بیرانوند روی خروج ها در ابتدای مسابقه لغزش داشت که البته به نظرم تحت تاثیر فشار پرتغال و درگیری لفظی با سعید عزت اللهی قرار گرفته بود اما هرچه گذشت مطمئن تر به بازی ادامه داد و به اعتقاد من دیشب با مهار پنالتی رونالدو کاری کرد که موقعیت صعود به دور بعد در اختیار تیم ملی قرار بگیرد.


او درباره مقایسه ضربه پنالتی رونالدو در جام جهانی 2006 و این ضربه گفت: رونالدو ضربه هایش را خیلی متفاوت می زند و کار بیرانوند در مهار این توپ عالی بود. او در 2006 توپش را به جهت مخالف و خیلی گوشه تر زد که من جهت پنالتی را تشخیص ندادم اما علیرضا یک گام به سمت راست برداشت و این مساله رونالدو را به اشتباه انداخت و وقتی ضربه اش را با زاویه کم به سمت چپ بیرانوند زد علی خیلی خوب و با یک شیرجه فوق العاده توپ را مهار کرد.


میرزاپور در ادامه حرف هایش گفت: من به عنوان یک لر به علیرضا افتخار می کنم و امیدوارم اتفاقات خیلی خوبی در ادامه دوران قهرمانی برایش رخ بدهد که لیاقتش را دارد.

دیدگاه‌ها